اخبار بازی

کوجیما از دلایل عرضه Ground Zeroes و Phantom Pain به صورت جداگانه می گوید

پیش در آمد بازی Metal Gear Solid V یعنی Ground Zeroes در ابتدا قرار نبود برای کنسول های نسل بعد عرضه شود و حتی نسخه PSP آن نیز نزدیک بود منتشر شود.
آقای Hideo Kojima طی مصاحبه خود با Kotaku درباره عرضه جداگانه Ground Zeroes و Phantom Pain گفته اند:"حقیت من میخواستم Ground Zeroes را درست پس از Peace Walker برای PS3 و یا PSP عرضه کنم. اما ما با مشکلاتی در مراحل ساخت مواجه شدیم و Metal Gear Rising هم چند تاخییر داشت. سپس از کنسول های نسل بعد خبردار شدیم و به موقعیتی رسیدیم که هم اکنون در آن قرار داریم. درست است که می شود Ground Zeroes را با محتویات اصلی عرضه کرد اما این هفته کنسول های نسل بعد می آیند و بازیکن ها می خواهند برخی عناوین را سریعتر تجربه کنند. بازی اصلی هم زمان بیشتری را برای تکمیل مراحل ساخت می برد. ما به همین دلیل به صحبت های هواداران گوش فرادادیم و با عرضه پیش درآمد بخشی از تجربه بازی را به آنها ارائه خواهیم کرد."
Ground Zeroes در بهار سال 2014 به قیمت 30 دلار عرضه خواهد شد.
——————————-
همانطور که مطلع هستید بازی Metal Gear Solid V بر روی دو کنسول PS3 و PS4 دارای یک ماموریت انحصاری تحت عنوان “Deja Vu” است که شما را درنقش Solid Snake قرار می دهد.
طی گزارش جدیدی که از منابع نزدیک به آقای David Hayter بدست آمده است، احتمالا ایشان به عنوان صدای پیشه Solid Snake ایفای نقش نخواهند کرد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا