اخبار بازی

وسایل نقلیه قابل پرواز در Watch Dogs وجود ندارد

بازی Open-World در دست ساخت UbiSoft شامل وسایل نقلیه هوایی نخواهد بود. این مطلب را آقای Dominic Guay، تهیه کننده این بازی در مصاحبه ای که با Examiner داشت، بیان می کند.

Guay می گوید: " بازیکنان در Watch Dogs نمی توانند با هواپیما پرواز کنند. ما احساس کردیم وجود این مورد به دور از هسته اصلی بازی است و با آنچه که می خواستیم ایجاد کنیم، تجربه متقاوتی را به وجود می آورد. "

این در حالی است که بازی ماه آینده Open-World یعنی GTA V شامل وسایل نقلیه گوناگون می باشد.

اگرچه طرفداران بازی Watch Dogs نمی توانند در هوا گردش کنند ولی با مجموعه بزرگی از اتومبیل های گوناگون در بازی مواجه خواهند بود. کامیون ها، موتور سیکلت ها و همچنین قایق ها، برای تردد در آب ها.

همچنین آقای Guay تایید کرد که بازیکنان می توانند با استفاده از وسایل نقلیه های موجود در بازی، به بیرون از شهر شیکاگو مسافرت کنند. Guay در این مورد می گوید: " این قابلیت این اجازه را به طرفداران می دهد تا تمامی نقاط بازی را کاوش کنند و همه قسمت های مختلف بازی را ببینند؛ رودخانه ها، دریاچه ها و حتی گوشه کنارهای شهر بزرگ شیکاگو.

بازی Watch Dogs برای کنسول های XBOX360، PS3 ، Wii U و PC در تاریخ 19 ماه نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه های XBOX ONE و PS4 این بازی، احتمالا در روزهایی از تعطیلات کریسمس عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا