اخبار بازی

هفته‌ی آینده، مبارز جدیدی برای مسابقات Pokken معرفی خواهد شد

مسابقات Pokken اواخر امسال بر روی کنسول Wii U برگزار خواهد شد، اما در اصل این مسابقات سال گذشته در کشور ژاپن بر روی دستگاه‌های آرکید برگزار شده است. نسخه‌ی Arcade Edition یک مبارز جدید به نام Darkrai دریافت کرده است؛ با این حال بنظر می‌رسد که قرار است در جریان این مسابقات یک مبارز جدید در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

بر اساس پستی که در توییتر سمی مسابقات Pokken انتشار یافته، قرار است از یک Pokemon جدیدی هفته‌ی آینده در روز جمعه 7 آبان ماه [13 اکتبر میلادی] به عنوان یک مبارز جدید قابل بازی برای نسخه‌ی Arcade این بازی رونمایی شود، اطلاعات بیشتری به زودی منتشر خواهد شد.

اطلاعات منتشر شده برای حدس و گمان در مورد این شخصیت کافی نیست، با این حال بر طبق شایعاتی که در گذشته منتشر شده می‌توان تاحدودی این شخصیت را پیش بینی کرد. شخصیت Darkrai در قالب یک بسته‌ی الحاقی برای نسخه‌ی Arcade این بازی منتشر شد، اما تا کنون خبری از این شخصیت برای نسخه‌ی Wii U نیست. اما از آنجایی که در آخرین آپدیت این بازی برخی کدهای آن اشاره‌ای به این شخصیت داشته‌اند می‌توان پیش بینی کرد که این شخصیت Darkrai باشد؛ اگرچه شخصیت‌هایی نظیر Empoleon و Scizor نیز جزو گزینه‌های احتمالی هستند.

برای رونمایی از شخصیت و دریافت اطلاعات بیشتر باید تا تاریخ اعلام شده، یعنی جمعه 7 آبان ماه [13 اکتبر میلادی] منتظر بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا