اخبار بازی

نسخه ارتقا یافته Planescape: Torment عرضه شد

چندی پیش استدیو Beamdog خبر از کار بر روی نسخه ارتقا یافته Planescape: Torment داده بود و اکنون این نسخه از این عنوان با نام Planescape: Torment Enhanced Edition به صورت رسمی برای ویندوز، مکینتاش، لینوکس، اندروید و ios عرضه شده است. در این نسخه ما شاهد ارتقا عنوان اصلی در جنبه های مختلف مانند گرافیک و رزولوشن بهتر، رابط کاربری بروز شده، پشتیبانی از چند زبان مختلف و… هستیم. همچنین امکان سوییچ بین نسخه ارتقا یافته و نسخه قدیمی نیز در این نسخه گنجانده شده است. لازم به ذکر است که نسخه مخصوص PC این عنوان قیمتی برابر با ۲۰ دلار داشته و نسخه مخصوص پلتفرم های موبایل نیز با قیمت ۱۰ دلار عرضه شده است.

Planescape: Torment  از برجسته ترین عناوین کلاسک سبک نقش آفرینیست که در سال 1999 توسط استدیو Black Isle برای پلتفرم PC عرضه شد و توانست بازخورد های بسیار مثبتی را از منتقدان دریافت کند. داستان این عنوان در رابطه با فردیست که در ساختمانی که اموات را در آن نگهداری می کنند بیدار شده و حافظه خود را از دست داده است و می‌بایست به دنبال هویت خود بگردد.

همچنین ادامه این عنوان نیز با نام  Torment: Tides of Numenera در سال جاری میلادی به بازار عرضه شد و توانست میانگین نمره 81 را در متاکریتیک کسب کند.

منبع

محمد کیانی

We’ll make diamonds from their ashes, take them into battle with us... A shining light to our brothers in arms, even in death. We are Diamond Dogs.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا