اخبار بازی

مایکروسافت : اگر خواهان کنترلر با قابلیت شارژ هستید، آن را درخواست دهید

در پاسخ به خبرنگاران، مایکروسافت اعلام کرد که بعد از این که شرکت درخواست مصرف کنندگان در مورد افزودن هدست به پک کنسول را شنیده، در نهایت درخواست آن ها را بی پاسخ نگذاشته و این کار را عملی ساخت.

در طی ویدئویی از آنباکسینگ کنسول Xbox One که توسط Larry Hyrb انجام شد، از تمام اجزای درون پک رونمایی شد که بسیار جذاب و وسوسه انگیز به نظر می رسید، ولی نکته ای باید به آن اشاره کرد، استفاده کنترلر Xbox از دو باتری قلمی است، قطعا خیلی از گیمرها کنترل های با قابلیت شارژ را به کنترل های با باتری قلمی ترجیح می دهند.

مطمئنا باتری های قابل شارژ مقرون به صرفه هستند و برای حفظ محیط زیست بسیار سودمند می باشند، همچنین این امکان را به شما می دهند که در صورت تمام شدن شارژ باتری سیم را به کنسول خود وصل کرده و در حین شارژ به بازی خود ادامه دهید.

خوشختانه مایکروسافت در اظهارنظری به سایت Kotaku گفت، مایکروسافت خواهان این است که یک نظرسنجی در این مورد قرار دهند؛ مایکروسافت در پاسخ به این سایت گفت " ما همیشه در حال تفکر هستیم که پلتفرم های آینده به چه چیزی نیاز دارند، آخرین اقدامی که کردیم اضافه کردن هدست به پک کنسول Xbox one بود، ما از گیمرها شنیده ایم که هدست یک جز اصلی و مهم برای تجربه گیمینگ است، بنابراین تصمیم گرفتیم هدست را به پک اضافه کنیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا