اخبار بازی

فیل اسپنسر: Xbox Scorpio فرآیند پیشرفت شگفت انگیزی دارد

تاکنون جزئیات زیادی از نسخه‌ی قوی تر کنسول Xbox One، یعنی مدل Xbox Scorpio، منتشر نشده و تنها می‌دانیم که این کنسول در زمانی نامشخص در سال 2017 میلادی وارد بازار خواهد شد. در جریان رونمایی از کنسول میان نسلی سونی یعنی PS4 Pro، فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox مایکروسافت، اعلام کرد که Xbox Scorpio از سخت افزاری قدرتمندتر از PS4 Pro بهره می‌برد و حال نیز جزئیاتی کوتاه از پیشرفت توسعه‌ی این کنسول منتشر کرده است.

اسپنسر اخیراً اعلام کرده که در یک جلسه‌ی بلند مدت [ یک شبانه روز] در رابطه با توسعه‌ی کنسول Xbox One شرکت کرده و بر طبق آن تمام برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت به درستی و در موعد مقرر پیش می‌روند. وی در توییتر خود نوشت:" من در یک جلسه‌ی بلند مدت در رابطه با بررسی وضعیت تیم توسعه‌ی Xbox Scorpio شرکت کردم، پیشرفت شگفت انگیز است و ما احساس خوبی از برنامه‌ریزیمان داریم."

همانطور که ذکر شده هنوز جزئیات زیادی از این کنسول قدرتمند منتشر شده و تحلیلگران در حال بررسی قیمت احتمالی این کنسول هستند. طبیعتاً این مدل Xbox One از Xbox One S گرانتر خواهد بود، اما مقدار تفاوت آن هنوز به صورت یک راز باقی مانده است. اسپسنر پیش از این اظهار داشت که قیمت در نظر گرفته شده برای این کنسول چیزی نخواهد بود که تا به حال مصرف کنندگان نظیر آن را ندیده باشند.

کنسول ارتقا یافته‌ی بعدی PS4 Pro می‌باشد که روز پنج شنبه 20 آبان ماه [10 نوامبر میلادی] با قیمت 399 دلار وارد بازار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا