اخبار بازی

عرضه Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes در بهار 2014

کارگردان Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes، آقای Hideo Kojima در کنفرانس خبری خود که برای سایت VG247 ارسال شده اعلام کرده اند که این بازی در بهار سال 2014 عرضه خواهد شد و با Phantom Pain در ارتباط خواهد بود.
آقای Kojima گفته اند:
[QUOTE]توانایی های پیشرفته FOX Engine به من کمک کرده است تا داستانی جدید را به شیوه ای جدید روایت کنم. تفاوت فاحشی در زمینه مواردی که Metal Gear Solid : The Phantom Pain به سری اضافه می کند وجود دارد به همین دلیل می خواهیم تا بازیکنان به راحتی وارد دنیای باز این عنوان و پتانسیل های آن بشوند. در رابطه با همین موضوع، Metal Gear Solid: Ground Zeroes المان های اصلی را معرفی خواهد کرد و بازیکن ها را از قابلیت های جدید که را قرار است تجربه کنند، بهره مند خواهد کرد.[/QUOTE] نسخه فیزیکی Metal Gear Solid: Ground Zeroes در بهار سال 2014 برای PS3 و Xbox 360 به قیمت 29.99 یورو و نسخه دیجیتالی به قیمت 19.99 یورو عرضه خواهد شد. این نسخه دیجیتالی برای PS4 و Xbox One به قیمت 29.99 یورو خواهد بود.
گفته شده است که Ground Zeroes ماموریت نفوذ به زندان کشور کوبا را روایت می کند و وقایع اصلی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را پایه گذاری خواهد کرد.
Box art:
 

GZ_Temp_Pack_360_norating

GZ_Temp_Pack_PS3_norating

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا