اخبار بازی

شایعه: معرفی Demon’s Souls 2 برای PS4

عرضه Demon’s Souls 2 برای PS4 توسط همان منبعی که به درستی تاخیر در عرضه Driveclub را افشا (لیک) کرد، عنوان شده است. اما این خبر، در حال حاضر، تنها یک شایعه است و قضاوت در مورد آن را بر عهده خودتان می‌گذاریم.

می‌دانیم که سونی در حال معرفی عناوین بیشتری برای PS4 در رویداد pre-launch این کنسول در ایالات متحده است. هیدئو کوجیما نیز قول یک معرفی بزرگ و غیر قابل تصور را برای PS4 در جریان این رویداد، داده است.

حال، یکی از اعضای NeoGAF، با نام famousmortimer، همان کسی که تاخیر در عرضه Driveclub را حدود یک ماه پیش، به درستی پیش بینی کرد، در مورد این رویداد و امکان معرفی Demon’s Souls 2 صحبت هایی کرده است:

"ماه ها گذشته و در آن زمان، من هیچ گونه نظری در رابطه با اینکه حتی “launch event” چه بوده نیز نداشتم. اما در آن وقت، من گفته بودم که " آن ها می‌خواهند در آنجا جانشین موفق Demon’s Souls، یعنی نسخه دوم آن را معرفی کنند."

"حال، اکثرا آن را با نام Demon’s Souls 2 می‌شناسند که ممکن هم هست همین اسم را داشته باشد. البته در آن زمان، بحث هایی در مورد اینکه این بازی در gamescom یا TGS نمایش داده شود نیز وجود داشت که سرانجام یک نفر تصمیم گرفت، بازی در جریان این رویداد [رویداد لانچ PS4] نمایش داده شود."

در ادامه: "ماه ها گذشته و ممکن است آن ها بازی دیگری را برای نمایش انتخاب کرده باشند. من هیچ گونه مدرکی ندارم. فقط دارم چیزی را بازگو می‌کنم که قبلا گفته بودم و اطلاعات قدیمی بوده است. بنابراین، امکان دارد که این اطلاعات درست نباشند."

در آخر: "چیزهایی هستند که از بابت آن ها مطمئن هستم. اما این مورد، یکی از آن ها نیست."

 

Demon’s Souls یک بازی انحصاری PS3 بود، پس اگر بخواهد دنباله ای داشته باشد، امکانش بسیار زیاد است که در انحصار همان پلتفرم باشد، اگرچه امروزه حدس زدن آن کار هر کسی نیست. البته Dark Souls 2 را نیز باید در نظر داشت که در 2014 عرضه می‌شود. همین طور یک سناریو دیگر وجود دارد که احتمال آن بیشتر است و آن سناریو این است که بازی ذکر شده توسط این کاربر، یک بازی پورت شده از PS4 باشد.

 

نظر شما در این باره چیست؟

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا