اخبار بازی

سیستم مورد نیاز Alan Wake

در طی تماسی با Remedy سوالاتی در مورد سیستم مورد نیاز برای اجرای AW از مسئولین پرسیده شد که بدین گونه جواب دادند:

آیا Alan Wake فقط بر روی ویندوز ویستا اجرا می‌شود؟ اگر اینگونه است، چرا؟

مسئولین Remedy بدین گونه جواب دادند:” ما تایید می‌کنیم که Alan Wake بازی انحصاری Vista و X360 می‌باشد. ما می‌دانیم که برخی از افراد واکنش‌های تندی نسبت به این موضوع انجام خواهند داد اما این یک تصمیم کلیدی برای ما بود که به ما کمک می‌کند بهترین بازی ممکن را بسازیم.

تمرکز بر روی پاتفرم‌های کمتر بدین معنی‌است که بازی بهتری عرضه خواهد شد. با رفتن به سمت ویستا ما دیگر مجبور نیستیم که بازی را برای هر PC با مشخصات پایین نیز سازگار و هماهنگ کنیم. این تمرکز، تکنولوژی و کیفیت طراحی بازی را بالاتر می‌برد”.

چه سیستمی برای اجرای بازی Alan Wake نیاز است؟

” فعلا مشخصات دقیقی وجود ندارد ولی شما به یک PC قدرتمند و البته ویندوز ویستا نیاز دارید. Remedy گفت که یک سیستم با CPU Intel Core 2 که تا 3.73Ghz اورکلاک شده باشد، در کنار یک GeForce 7900GTX می‌توانند بازی را با تنظیمات نسبتا معمولی اجرا کند.

Remedy گفت:” قطعا Alan Wake بر روی هیچ پردازنده تک هسته‌ای اجرا نخواهد شد. پایین آوردن تنظیمات تا درجه آخر و اورکلاک کردن CPU نیز نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه بسیار خطرناک بوده و تجربه زیبای بازی را نیز حرام می‌کند.

این بازی محاسبات فیزیکی بسیار بالایی دارد. از انجایی که از موتور فیزیک Havok استفاده کرده است، این بازی از کارت فیزیک جداگانه استفاده نخواهد کرد و همه پردازش‌ها بر عهده CPU می‌باشد. مارکوس گفت حتی در یک CPU دوهسته‌ای، تقریبا بیش از 80 درصد یکی از هسته‌ها برای پردازش فیزیک بازی استفاده می‌شود.

ما قویا پردازشگر‌های 4 هسته‌ای را برای اجرای این بازی پیشنهاد می‌کنیم. بسته به موقعیت‌ بازیباز در Brightfalls، گرافیک در برخی از مراحل به شدت سنگین می‌شود. بهر‌حال تا انتشار سیستم قطعی باید صبر کنید.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا