اخبار بازی

سونی استودیویی را با توسعه دهندگان سابق Deviation Games تاسیس کرده است

طبق گزارش ها، سونی استودیوی جدیدی را تأسیس کرده است که از کارمندان سابق استودیو Deviation Games تشکیل شده است. Michael Anthony، کارمند سابق Deviation Games، این خبر را در لینکدین گفته است. او در این پلتفرم نوشت: هی، شنیده‌ام که بسیاری از کارمندان قبلی Deviation Games استودیوی خود را در سونی راه‌اندازی کرده‌اند که روی یک IP جدید معرفی نشده کار می‌کنند. تمام افرادی که در آنجا کار می‌کنند از توسعه دهندگان درجه یک هستند و امیدوارم که بتوانند یک IP جدید سطح بالا با استودیوی خود ایجاد کنند. امیدواریم تمام زمان لازم برای توسعه‌ی یک محصول با کیفیت را در اختیار شما قرار دهند و مجبور نباشید با مشکلات پروژه‌های قبلی روبرو شوید.

Deviation Games که در سال 2020 توسط دو توسعه‌دهنده با تجربه Call of Duty تأسیس شد، اما فرصتی برای انتشار اولین پروژه خود پیدا نکرد و تعطیل شد. اولین پروژه‌ی آنها یک IP جدید بود که قرار بود در انحصار پلتفرم‌های پلی‌استیشن باشد. در سپتامبر 2022، یکی از بنیانگذاران Deviation Games، آقای Jason Blundell، استودیو را ترک کرد. اما به نظر می رسد که Jason Blundell در استودیوی جدید حضور دارد.  پس از پست‌های Anthony، کاربران در رسانه‌های اجتماعی پستی از کارمند سابق Deviation Games، آقای JC Farmer از دسامبر را برجسته کردند. در این پست آمده بود: مدتی بود می‌خواستم این را بگویم، اما حالا بالاخره می‌توانم! من یک طراح بازی در PlayStation Studios هستم. من برای Jason Blundell کار می‌کنم.

طبق گزارش‌ها، Deviation در سال 2021 با سونی قراردادی امضا کرد. در زمان اعلام این خبر، این استودیو به GamesIndustry.biz گفت که قرارداد آنها با پلی استیشن امنیت مالی کامل استودیو را برای چند سال آینده تضمین می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا