اخبار بازی

سازندگان The Division احساس می‌کنند حس وحدت در بازی های آنلاین مرده است

Ubisoft Massive، سازنده The Division، امیدوار است بتواند حس وحدت و همکاری را در بین بازیکنان آنلاین، چیزی که آقای Ryan Barnard، یکی از اعضای این استدیو، معتقد است که مرده، دوباره احیا کند.

آقای Barnard در مصاحبه ای که با OXM داشته، گفته است: "در همراهی با تیم  The Division، یک هدف شخصی برای من، ایجاد اجتماع [حس وحدت و همکاری] است. چیزی که بازی ها آن را از دست داده اند. افراد از این که در بازی ها صحبت کنند می‌ترسند، چرا که تعدادی از بچه های 12 ساله سرشان داد خواهند زد. ما می‌خواهیم ایجاد دوباره این حس همکاری را تسهیل بخشیم.

وی ادامه می‌دهد: "حس همکاری و وحدت در بازی های آنلاین، از بین رفته و مرده است. و بخش اعظمی از آن به خاطر این است که برای مثال من با خودم می‌گویم تنها کاری که لازم است انجام دهم این است که از Google یا Youtube استفاده کنم، یا اینکه خود بازی دقیقا به من نحوه انجام فلان کار را نشان خواهد داد و این گونه شده که هیچ گونه فعل و انفعالی بین بازیکنان وجود ندارد. من شخصا مایل هستم که هر اطلاعاتی از بازی The Division، چه بسا خیلی کوچک هم باشد، بگویم. با این وجود که بالاخره بازیکنان به نحوی خودشان بازی خواهند کرد و پی خواهند برد."

مسلما The Division یک تجربه آنلاین است، تجربه ای که به واسطه آن، بازیکنان در آمریکایی ویران شده با یکدیگر همکاری خواهند کرد و این همکاری، هم در خود بازی و هم به وسیله یک برنامه تلفن همراه و از فاصله دور امکان پذیر است.

 

آیا شما نیز تصور می‌کنید حس همکاری و وحدت از بازی های آنلاین رخت بر بسته است؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا