اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

سازنده‌ی Marvel’s Avengers دلیل انحصاری بودن مرد عنکبوتی برای پلی‌استیشن را توضیح داد

در اوایل هفته ما متوجه شدیم که شخصیت مرد عنکبوتی به بازی Marvel’s Avengers اضافه می‌شود، اما تنها بصورت انحصاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن. همانطور که انتظار می‌رفت این خبر باعث ناخرسندی خیلی از طرفداران که قصد خرید این بازی بر روی پلتفرم‌های دیگر را داشتند شد، از آنجاکه مرد عنکبوتی شخصیتی بسیار محبوب است. در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری Newsweek ، رئیس استویدوی کریستال داینامیکز اسکات آموس سعی کرد توضیح دهد چرا یک شخصیت پرطرفدار منحصراً برای یک پلتفرم عرضه می‌شود و به گفته‌ی او تمامی این موضوع به رابطه‌ی شرکت مارول با پلی‌استیشن برمی‌گردد:

زیبایی مرد عنکبوتی و چیزی که مرد عنکبوتی به عنوان یک شخصیت در این دنیا ارائه می‌کند به رابطه‌ی مارول با پلی‌استیشن برمی‌گردد. ما کسانی هستیم که قادر به اجرا و تحویل هستیم وقتی انتخاب تنها این باشد که مرد عنکبوتی چگونه و کجا باشد. این موضوع  رابطه‌ای است که حقوق آن قطعاً با پلی‌استیشن است. همانطور که مطلعید مالکیت حقوقی – فیلم‌ها – با شرکت سونی است و جاییکه شرکت سونی به مارول می‌گوید: “اینکاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم، این کاری است که ما می‌توانیم با این پلتفرم انجام دهیم” و  به عنوان سازندگان این عنوان، ما این فرصت را داریم که بازی بی‌نظیر ، سرگرم‌کننده و عالی را بسازیم.

منظور از “رابطه” و “حقوق فیلم”  اشاره به روابط پرستیز و جدل آمیز سونی پیکچرز با استودیوی مارول است که در نهایت با تسلیم حقوق ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی به سونی ختم شد. منازعه مارل و سونی پیکچرز یکی از دلایلی بود که بود که هیچ کدام از شخصیت‌های انتقام‌جویان در فیلم‌های مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد حضور نیافتند و دلیلی که باعث شد که مرد عنکبوتی خیلی دیر به تیم Marvel’s Avengers بپیوندد. اوج این منازعه در سال 2019 بین شرکت مادر مارول ، دیزنی و سونی رخ داد جاییکه بحث حذف همیشگی شخصیت مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول مطرح بود ، اگرچه خوشبختانه این دو شرکت بلاخره به تفاهم رسیدند اما کنترل این شخصیت محبوب همچنان با شرکت سونی است.

Marvel’s Avengers

در مصاحبه‌ای جداگانه با سایت IGN، آموس بطور ضمنی اشاره کرد که نبود شخصیت مرد عنکبوتی در دیگر پلتفرم‌ها امر مهمی نیست:

قهرمان‌های زیادی در بازی Marvel’s Avengers حضور دارند و با دامنه و وسعتی که این بازی و دنیای مارول دارد، بازیکنان کاملاً مشغول بازی با خیلی چیز‌های دیگر خواهند بود.

همچنین او برای طرفدارانی که واقعاً علاقه دارند به عنوان مرد عنکبوتی بازی کنند یک توصیه‌ی ساده داشت:

شما این انتخاب را دارید که روی پلی‌استیشن بازی کنید

بازی Marvel’s Avengers در روز جمعه 14 شهریورماه (4 سپتامبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. همیشه برام سوال بوده که چرا فقط سونی بازی انحصاری بزنه ایراد داره؟ حالا اینجا رو که فکر میکنن کلا بازی انحصاری تموم شد (بس انقدر اساتید جو دادن:دی) رو کار ندارم، همون خارجیها اصلا با انحصاریهای روی مخ نینتندو مشکل خاصی ندارن پلتفرم همه شونم غالبا نینتندوئه یا به عنوان کنسول دوم دارن. مثلا اسپایدرمن که شماره قبلیشم انحصاری بود اصلا انتظار نداشتن و خیلی الان ناراحتن و سریع کمپین میکنن، ولی SMT V بایونتا 2 و… نه؟ ?

  2. [QUOTE=”nihilnigritude, post: 4822958, member: 6488″]
    نه قسمتی از بیانه استودیوئه 😀
    شما این انتخاب را دارید که روی پلی‌استیشن بازی کنید
    [/QUOTE]
    میدونم بیانیه استدیو هست ، خیر سرم تیکه انداختم به بیانیه استودیو! 😀

    دان متریک هم همین شکر رو خورده بود هفت سال پیش که دهنش رو آسفالت کردن .
    “اینترنت ندارید؟ ایکس‌باکس ۳۶۰ بخرید!”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا