اخبار بازی

زد تی ای Nubia Z11 را رسما معرفی کرد

سرانجام روز معرفی ZTE nubia Z11 رسید و این شرکت با برگزاری رویدادی در چین از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. برخلاف دو مدل قبلی خانواده زد که میانرده بودند Z11 با مشخصات یک تلفن بالارده وارد بازار خواهد شد.

 src=/files/z112.jpg style=

این تلفن از بدنه ای تماما فلزی و صفحه نمایشی تقریبا بدون حاشیه بهره می‌برد. این دو ویژگی قطعا خریداران را به این تلفن جلب خواهد کرد. از دیگر مشخصات این تلفن می‌توان به چیپست Snapdragon 820 کوالکام، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته مدل دیگری با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد. در هر دو مدل امکان استفاده از کارت حافظه و دو سیم کارت وجود دارد.

دوربین اصلی دستگاه از رزلوشن 16 مگاپیکسل، سنسور IMX298 سونی، OIS، فوکوس خودکار به روش تشخیص فاز، دیافراگم f/2.0 و محافظ لنزی از جنس یاقوت کبود بهره می‌برد. زد تی ای برای دوربین جلو نیز از مئل 8 مگاپیکسلی با ابعاد پیکسلی 1.4 میکرون، دیافراگم f/2.4 و زاویه دید گسترده 80 درجه استفاده کرده است.

صفحه نمایش این تلفن 5.5 اینچ با رزلوشن 1080p بوده و با محافظ صفحه گوریلا گلس 3.0 تقویت شده است. ظرفیت باتری آن 3,000 میلی آمپرساعت با پشتیبانی از نسخه سوم شارژ سریع کوالکام است. در نهایت این مدل از اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری زد تی ای نوبیا 4.0 استفاده می‌کند. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه تعبیه شده و براساس گزارشات قفل دستگاه در 0.1 ثانیه باز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا