اخبار بازی

رئیس نینتندو: Nintendo Switch جایگزین 3Ds نخواهد بود

با رونمایی نینتندو از جدیدترین کنسول خود، Nintendo Switch، که به عنوان یک کنسول خانگی / دستی شناخته می‌شود، بسیاری به این باور رسیدند که این کنسول جایگزنی برای کنسول‌های اصلی نینتندو خواهد بود. کنسول مذکور به طور قطع جایگزین کنسول ناموفق Wii U خواهد بود چراکه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای هر دو پلتفرم عرضه خواهد شد. عده‌ای نیز بر این عقیده‌اند که این کنسول جایگزینی برای 3Ds نیز خواهد بود، اما رئیس فعلی نینتندو نظری خلاف این عقیده را دارد.

دیدگاه‌های مختلفی پیرامون این موضوع در سطح اینترنت منتشر شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ابراز عقیده‌ی گزارشگر Wall Street Journal، آقای Takashi Mochizuki اشاره کرد. با این حال، کیمیشیما، رئیس نینتندو، به صورت مستقیم بیان کرده که Nintendo Switch جایگزینی برای 3Ds نخواهد بود و این کنسول دستی به فعالیت خود در چند سال آینده ادامه خواهد داد.

این مورد به صورت قطع بر خلاف عقاید بسیاری‌ست که باور دارند Nintendo Switch جایگزین 3Ds خواهد بود. اگرچه این تصمیم ممکن است در طول زمان تغییر کند. درهنگام رونمایی از نسول دستی DS اعلام شد که این کنسول جایگزینی برای Game Boy Advance نخواهد بود، اما با فروش بالای DS نینتندو از موضع خود کوتاه آمد. احتمالاً این اتفاق بار دیگر رخ دهد.

اگر کنسول Nintendo Switch در بازار موفق شود و اکثراً از آن به عنوان یک کنسول دستی استفاده کنند، به طور قطع نینتندو توجه بیشتری از آن نسبت به 3Ds نشان خواهد داد. اگر خلاف این اتفاق نیز رخ دهد می‌توان به آینده‌ی کوتاه مدت 3Ds امیدوار بود.

با این حال همه‌ی موارد گفته شده در حد حدس و گمان است و نینتندو هنوز اصرار دارد که این کنسول به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا