اخبار بازی

تاریخ عرضه PES 2014 اعلام شد

Konami Digital Entertainment اعلام نمود که عنوان Pro Evolution Soccer 2014 در تاریخ 24 سپتامبر (مصادف با 2 مهر) برای پلتفرم های Xbox 360, PC, PSP و PlayStation 3 منتشر خواهد شد.
نسخه جدید این سری با پیشرفت های چشمگیری مانند استفاده از موتور Kojima Production یعنی FOX Engine همراه است که به بهتر شدن جلوه های بصری و مفهومی کمک شایانی می‌کند.
همچنین بهبود یافتن برخورد بازیکن ها با یکدیگر، مدل های بازیکن ها و چمن فوق العاده طبیعی از موارد دیگری هستند که تنها با این موتور امکان پذیر است.
برخی از سیستم های قبلی بازی از جمله TrueBall Tech که باعث کنترل بهتر روی توپ می‌شود؛ سیستم Motion Animation Stability System که به صورت اختصاری M.A.S.S نامیده می‌شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکن ها بر بازی آن ها را به نمایش می‌گذارد و…. نیز به طرز امیدوار کننده ای پیشرفت داشته اند. برای مثال با کمک سیستم M.A.S.S، با اتفاق افتادن بعضی از صحنه ها در بازی، یک بازیکن ناراحت و هراسان می‌شود و دیگر بازیکن ها به دور وی جمع شده و امید پیروزی به او می‌دهند.

باید ببینیم که امسال Konami چه می‌کند و تا چه حدی به رقیب دیرینه خود یعنی FIFA که آن هم احتمالا در سپتامبر عرضه می‌شود؛ نزدیک خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا