اخبار بازی

تاریخ عرضه نسخه ژاپنی Gravity Rush 2 در ۱۹ جولای مشخص خواهد شد

شعبه ژاپن بخش سرگرمی‌های شرکت «سونی»، طی مراسمی در ۱۹ جولای از تاریخ عرضه عنوان «Gravity Rush 2» رونمایی خواهد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این مراسم قرار است در «Ebisu Act Square» شهر «توکیو»، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ به وقت محلی، مصادف با ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه به وقت تهران، برگزار شود. در این مراسم آقای «آتسوشی موریتا» از شعبه ژاپن بخش سرگرمی‌های شرکت «سونی»، کارگردان سری «گراویتی راش» آقای «کیچیرو تویاما» و «کوهی تاناکا» آهنگساز این سری عناوین، حضور خواهند داشت.

 

در کنار تاریخ عرضه، این مراسم شامل اطلاعاتی از پروژه انیمیشن «گراویتی راش»، کنسرت کوتاهی توسط آقای «تاناکا» و جزییات بیشتری در مورد تبلیغات بازی در آینده بوده و برای اولین بار در ژاپن به شرکت کنندگان اجازه تجربه عنوان «گراویتی راش ۲» داده خواهد شد. شرکت کنندگان همچنین شکلات طراحی شده «گراویتی راش ۲» به نام «گراویتی دراپس» را نیز دریافت خواهند کرد.

 

 src=https://www.bazicenter.com/files/cache/files-news-GR2-July-19-Presentation-Ann-Gravity-Drops[7774403971f78956532d8dce277b9488].jpg /></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>«گراویتی راش ۲» قرار است امسال به صورت انحصاری برای کنسول <span dir=LTR>PS4</span> در ژاپن، آمریکای شمالی و اروپا منتشر شود.</p><p><a class=om-news-src href=http://gematsu.com/2016/07/gravity-rush-2-japanese-release-date-announced-july-19>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=علی سالمی1395-04-17

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا