اخبار بازی

تاریخ انتشار و اطلاعاتی از گیم پلی و داستان Infamous: Second Son

با توجه به اطلاعاتی که دیروز از کاور مجله GameInformer در مورد بازی Infamous: Second Son فاش شد، تایید شد که این بازی در تعطیلات 2013 روانه بازار خواهد شد. در زیر اطلاعاتی از گیم پلی این بازی می باشد که به آن اشاره شده است:

شما به عنوان شخصیتی به نام Delsin Rowe، ایفای نقش خواهید کرد که 24 ساله است و یک آمریکایی بومی هنرمند به حساب می آید و همواره از قوانین برگرفته از سوی دولت نفرت دارد و مخالف آن است. شما به عنوان Rowe، قابلیت این را دارید که Smoke (دود) ایجاد شده را کنترل کنید. این کنترل با استفاده از DualShock 4 قابل کنترل خواهد بود. شما به قدرت دشمنانتان قادر خواهید بود که این دشمنان، گروه حفاظت متهدین نامیده می شود.

DUP، شاخه ای از دولت به شمار می رود که اولویت اصلی آن، "کنترل bio-terrorists ها" می باشد. Bio-terrorist یک اسم جدید با نام "conduits" در بازی Infamous: Second Son می باشد.

Smoke اصلی ترین اسلحه Rowe می باشد. او قادر به ساخت، طراحی و استفاده از Smokeهای پرتابی، Somkeهای آتشین توپی و انجام حرکات و مانورهای آکروباتیک مانند smoke-dash می باشد. او همواره از Somke ها برای پرت کردن هوش و حواس دشمنان استفاده می کند. در این بازی شما می توانید، با استفاده از دودکش ها اتومبیل ها را از منفجر کرده و میزان دود خود را دوباره پر کنید.

اتفاقات بازی در شهر Seattle آمریکا رخ می دهد و Rowe قابلیت این را خواهد داشت تا با استفاده از کانال های هوایی از جایی به جایی دیگر Travel کند. همچنین سازندگان بازی این موضوع را هم تایید کرده اند که شهر Seattle دقیقا شبیه سازی نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا