اخبار بازیبازی ها و اپلیکیشن های موبایل

با Prisma نقاش خاطراتتان باشید

سالهاست که عکاسی بخشی از زندگی روزمره انسان را تشکیل داده است. ثبت لحظه‌ای خاطرات ، در قالب یک تصویر لذتی وافر به انسان می‌دهد. با پیشرفت روزافزون عکاسی دیجیتالی و تلفن‌های هوشمند، این هنر زیبا آن‌قدر در بین تمام مردم جهان گسترش پیدا کرد که به‌جرأت می‌توان گفت در حال حاضر بیشتر مردم دنیا عکاسان آماتوری هستند که لحظات خود را ثبت و با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. این رشد سریع فن‌آوری دیجیتالی باعث شد که توسعه دهنگان مختلفی در سراسر دنیا به فکر تولید برنامه‌های کاربردی باشند تا بتوانند به تصاویر خاطرات شما جلوه‌ی بیشتری دهند و آن‌ها را از آنچه هستند خاطره‌انگیزتر نمایند؛ اما شاید شما هم مانند من دلتان بخواهد لحظات خود را نقاشی کنید و آن‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید اما نه وقت کافی برای این کار را دارید و نه تجربه لازم را. اصلاً نگران نباشید چراکه یکی از این توسعه‌دهندگان یعنی Prisma Labs, inc، با انتشار اپلیکیشن کاربردی Prisma  به شما کمک می‌کند نقاش خاطراتتان باشید.

برنامه Prisma که با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران در سراسر دنیا مواجه گردیده، بسیار ساده و در عین حال کاربردی و جذاب طراحی شده است. شاید همین سادگی کار با این اپ است که توانسته استقبال مخاطبانش را به همراه بیاورد. برنامه Prisma به شما این امکان را می‌دهد که همچون هنرمندی توانا خاطرات خود را به سرعت و به ساده‌ترین شکل ممکن نقاشی کنید. عکس بگیرید، سبک نقاشی خود را انتخاب کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. بله درست متوجه شدید! همین سه قدم ساده کافی است تا نقاشی‌های هنرمندانه‌ای از خود بر جای بگذارید و با دوستانتان از آن‌ها لذت ببرید.

برای کار با این برنامه کافی است با استفاده از دوربین تلفن همراه از خودتان عکس بگیرید و یا یکی از عکس‌های دلخواهتان را انتخاب کنید. پس از این مرحله وارد بخش تنظیمات می‌شوید که می‌توانید به راحتی تصویر موردنظر خود را چرخانده و روی آن زوم کنید تا بتوانید آنچه دلخواهتان هست را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. در مرحله بعد باید یکی از فیلترهای موجود در اپلیکیشن را انتخاب کنید. فیلترهای متنوع و متعددی را در اختیار شما قرار داده شده که بر اساس سلیقه خود می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید. به‌شخصه برای من چند فیلتر مشخص خیلی جالب و کارآمد بود که در ادامه این متن به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. پس از انتخاب Filter باید چند لحظه صبر کنید تا پس از اتصال به شبکه تغییرات موردنظر بر روی عکس شما اعمال شود. دقت کنید که حتماً باید به اینترنت متصل باشید تا فیلتر موردنظر بر روی تصویر شما اعمال شود. سپس می‌توانید درصد اعمال فیلتر را با کشیدن انگشتانتان بر روی صفحه گوشی خود تغییر دهید. به همین سادگی شما یک نقاشی هنرمندانه را کشیده‌اید و می‌توانید آن را ذخیره کرده و در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و به دوستانتان بگویید که ا تبدیل به نقاشی توانمند شده‌اید.

هرچند تمام فیلترهایی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد جالب بوده و انتخاب آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد ولی آشنایی با چند تا از بهترین این فیلترها در انتهای این نوشتار خالی از لطف نیست.

  1. فیلتر Tears

با این فیلتر خطوط را به زیبایی نقاشی کنید و تصویری رؤیایی بسازید گویی قلم‌موی نقاشی بر بوم شما گریسته است.

 

  1. فیلتر Candy

دوست دارید با خطوط آب‌نباتی شکل نقاشی کنید پس حتماً از این گزینه استفاده کنید و تصویری شیرین از خود بر جای بگذارید.

 

  • فیلتر Urban

یک جور سیاه‌قلم پست‌مدرن هست. با خطوطی شکسته و مفهومی فلسفی که عمق و مفهومی ویژه به تصاویر شما می‌دهد.

 

  • فیلتر Mononoke

به سبک انیمیشن‌های مونونوکه نقاشی کنید. به نظر من که تصاویر با این قابلیت بسیار زیبا می‌شوند.

 

  • فیلتر Composition

نوعی نقاشی با رنگ روغن است. حرارت خاصی در تصاویر ایجاد شده وجود دارد.

 

  • فیلتر Flame Flower

می‌خواهید مثل یک گل آتش بدرخشید؟ پس حتماً از این فیلتر استفاده کنید و یک نقاشی شعله‌ور را ایجاد نمایید.

 

  • فیلتر Red Head

اگر طرفدار رنگ سرخ هستید حتماً از انتخاب این فیلتر غافل نشوید.

 

  • فیلتر Gothic

با این گزینه به سبک گوتیک نقاشی کنید و دوستانتان را تحت تأثیر هنر گوتیک خودتان قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا