اخبار بازی

بازی آنلاین “آرنیکان” ساخته شد

بازی آنلاین "آرنیکان" با مضمون تاریخی – اساطیری را شرکت آرنیکان با سرمایه گزاری استودیوهای مدریک و پارساران و با حمایت های معنوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ساخته است.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "فرهاد داورپناه" مدیرپروژه بازی آنلاین آرنیکان گفت که این بازی، استراتژیک جنگی بوده و داستانی تاریخی اساطیری مربوط به دوره هخامنشیان را روایت می کند.

مدیرعامل شرکت آرنیکان ادامه داد: داستان بازی آنلاین آرنیکان مربوط به زمانی است که داریوش با کشتن بردیای دروغین یا گئومات بر تخت پادشاهی می نشیند.

داورپناه به مراحل ساخت بازی آنلاین آرنیکان اشاره کرد و یادآورشد: فرآیند تولید این بازی بیش از دوسال طول کشیده و ایده اولیه آن مربوط به سال 89 و ایامی که بازی های آنلاین در کشور طرفداران زیادی داشت، مربوط می‌شود.

وی تاکید کرد که بازی نامه آرنیکان بر اساس روایات تاریخی در دوران هخامنشان نوشته شده و شخصیت ها از همان دوره انتخاب شدند.

مدیر پروژه بازی آنلاین آرنیکان ادامه داد:مهمترین شاخصه این بازی ایرانی بودن آن است. نقشه بازی ایرانی بوده و مربوط به نقشه ایران در دوران هخامنشیان است. در این نقشه همه همسایه های ایران همچون سکاها، سیت ها، عرب ها، هندی ها، آتنی ها و سایر اقوام هستند.  

داورپناه همچنین به روند آماده سازی این بازی اشاره کرد و توضیح داد: گروه سازنده این بازی نسخه "بتای" این اثر را راه اندازی کردند که با استقبال خوبی روبه رو شده است.

وی یادآورشد که نخستین سرورآزمایشی(دنیا) این بازی در ایام برپایی نمایشگاه دوم گیم تهران(تیرماه سال 91) راه اندازی شد. به طور میانگین هر ماه یک دنیای (سرور) جدید ارایه می شود و هر یک از دنیاها هفت ماه طول می کشد و در آینده نزدیک همه دنیاها با زمان های متفاوت ارایه می شود. همچنین سرور اصلی این بازی 18 خرداد ماه 92 راه اندازی می شود که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و بازی به آدرس www.Arnikan.ir مراجعه کنند.

مدیر پروژه بازی آرنیکان ابراز امیدواری کرد که نسخه موبایلی این بازی آنلاین تهیه و در آینده نزدیک ارایه شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا