اخبار بازی

بار دیگر تصاویر و مشخصاتی از ZTE Nubia Z11 فاش شد

این روزها شاهد فاش شدن اطلاعات مختلفی از ZTE Nubia Z11 هستیم و به نظر می‌رسد این شرکت نمی‌تواند اطلاعات پرچمدارش را مخفی نگه دارد. البته ZTE چندی پیش در تیزری رسمی اعلام کرد پرچمدار جدید خود را 28 ژوئن معرفی می‌کند اما در حال حاضر برای ما در بخش شایعات قرار دارد.

Nubia Z11 mini و Nubia Z11 max در آوریل و اوایل ژوئن معرفی شدند اما پرچمدار این سری هنوز معرفی نشده باقی مانده است. جالب است بدانید که کریستیانو رونالدو نیز در تیزر Nubia Z11 حضور داشت و ممکن است بدین معنی باشد که مانند Z11 max شاهد نسخه ای محدود با امضای او باشیم.

امروز بنچمارک‌های Nubia Z11 در دیتابیس AnTuTu مشاهده شده است که مشخصات سخت افزاری آن را بار دیگر فاش کرده است. اطلاعات جدیدی وجود ندارد و صرفا شایعات قبلی نیز تایید می‌شوند. براساس این گزارش مشخصات Nubia Z11 صفحه نمایش 1080p، چیپست Snapdragon 820، چهار گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است. اندرویدی که در حال حاضر از آن استفاده می‌شود نیز مارشمالو است.

 src=/files/ztez112.jpg style=

علاوه بر این موارد شایعات قبلی اشاره داشتند که Nubia Z11 از صفحه نمایش 5.5 اینچی 2.5D و باتری با ظرفیت 2,900 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند.

در تصویر جدیدی که از این تلفن فاش شده است صفحه نمایش 2.5D شیشه ای تایید می‌شود و به نظر می‌رسد با صفحه ای بدون حاشیه روبرو باشیم. همه چیز در مورد Nubia Z11 جالب بنظر می‌رسد، بنابراین مشتاقیم تا ببینیم 28 ژوئن ZTE چه چیزی برایمان تدارک دیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا