اخبار بازی

Code Vein بازی جدید Bandai Namco معرفی شد

چندی پیش Bandai Namco تیزری کوتاه از عنوانی معرفی نشده منتشر کرد. تیزری که گرافیک هنری خاص و شباهت‌ حدودی فضای آن با بلادبورن، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. اکنون عنوان مربوط به آن تیزر به صورت رسمی معرفی شده است. Code Vein عنوانی نقش آفرینی از سازندگان سری God Eater است که تمرکز آن بر روی ارائه مبارزات دشوار و جست و جوی سیاهچال‌ها قرار دارد. داستان بازی در آینده‌ای نه چندان دور و در فضایی پسآخرالزمانی به وقوع می‌پیوندد. کاراکتر اصلی بازی نوع خاصی از خون آشام که Revenant نام دارد محسوب می‌شود و به همین واسطه دارای قدرت بسیار زیادی است. با این حال Revenant ها اکثر خاطرات خود را فراموش کرده اند و شخصیت اصلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکنون جزو گروهی در جامعه است که Vein خوانده می‌شوند. برای جلوگیری از تبدیل شدن به موجوداتی به نام Lost، روننت‌ها مجبور هستند تا از خون تغذیه کنند و همین موضوع و کشمکش شخصیت اصلی با خود برای جلوگیری از تبدیل شده به یه Lost بخشی از جریانات بازی را تشکیل خواهد داد.

در طی بازی می‌توان یک همراه برای خود برگزید که هوش نمصنوعی کنترل آن را بر عهده می‌گیرد. این همراه در طی مبارزات با استفاده از سلاح‌های سری چون شمشیر به شخصیت اصلی کمک خواهد کرد.

طبق گفته فامیتسو این عنوان تنها 30% از مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته است و نمی‌توان تا قبل از سال ۲۰۱۸ انتظار عرضه آن را داشت. موتور مورد استفاده سازندگان برای ساخت این اثر Unreal Engine 4 است با این حال پلتفرم‌های مقصد بازی هنوز اعلام نشده‌اند.

طبق گفته Bandai Namco اطلاعات جامعی از این عنوان در تاریخ ۲۰ آپریل منتشر خواهد شد.

منبع

محمد کیانی

We’ll make diamonds from their ashes, take them into battle with us... A shining light to our brothers in arms, even in death. We are Diamond Dogs.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا