اخباراخبار بازی

سازنده Halo Infinite در تلاش برای توضیح گرافیک نمایش آن در Xbox showcase

به دنبال نمایش هیلو اینفینیت در طول شوکیس ایکس باکس، انتقاد های زیادی برای نورپردازی، جزئیات کم بافت ها و نبودن محیط غنی به استدیو 343 Industries و مایکروسافت وارد شد که 343 Industries در مورد آن توضیحاتی میدهد. با جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

جان جونیزک مدیر استدیوی 343 Industries در خصوص تلاش‌ آن‌ها به بازگشت به مدل‌سازی، رنگ‌بندی و طراحی سگانه‌ اول هیلو اشاره می‌کند و البته تاکید دارد که همچنان تغییرات بیشتری لازم است.
«مدل‌ها و آبجکت‌هایی با رنگ‌ها و جزئیات بیشتر که می‌تواند حس و حال تریلوژی اول هیلو را زنده کند و البته ما آگاه‌ هستیم که همچنان به انجام تغییرات و کار های بیشتری نیاز داریم.»

بیلد مورد استفاده شده برای نمایش نسخه ی نمایشی کمپین این عنوان مربوط به چندین هفته قبل می شود و بسیاری از عناصر گرافیکی و ساخت برخی از سیستم ها و مکانیک های بازی هنوز به اتمام نرسیده اند و این بازی نهایی نیست.

همه جنبه های انتقاداتی که بر نمایش این عنوان شده را در نظر میگیریم و امیدواریم ایدهای جدیدی را به وجود بیاورد.

343 Industries آماده نیست تا دقیقاً نشان دهد بیلد حال حاضر بازی چیست، اما در حال کار بر روی برنامه هایی است تا بازخورد مربوط به نمایش آن در Xbox showcase را برطرف کند.

هفته گذشته، آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی ایکس باکس وان از استدیوی 343 دفاع کرد و ساخته آنها را اثری در دست اقدام خواند که با پیشرفتی آهسته به جلو میرود. وی همچنین به سختی های نمایش بازی ها در Xbox showcase اشاره کرد که بسیار سخت است که بخواهند جزیئات بصری بازی هارو روی کیفیت نسبتا پایین استریم ( حداکثر کیفیت 1080p ) نمایش بدهند.

هنوز هیچ تاریخ انتشار قطعی وجود ندارد، اما قرار است زمستان امسال ساخت آن به اتمام برسد و نهایتا منتشر شود. شما ممکن است شانس تجربه آن را حتی قبل از انتشار بازی داشته باشید، با این وجود 343 Industries امیدوار هستید که قبل از انتشار نسخه کامل بازی یک دمو از آن را منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا