بررسی بازی‌های موبایل

بررسی بازی پادشاه اپرا

بازیهای دسته جمعی همیشه لذت گذراندن وقت با دوستان و آشنایان را چند برابر می‌کنند و باعث می‌شوند متوجه نشوید زمان چگونه می‌گذرد. با این وجود به دلیل برخی محدودیت‌ها، بازی‌های گروهی کمی روی پلتفرم‌های هوشمند وجود دارد که بتوان یک جمع 2 تا 4 نفره را با آن سرگرم کرد. King of Opera جزو آن معدود بازی‌هاست که در بخش تک نفره چیز زیادی برای ارائه ندارد اما در بخش چند نفره می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی یه گروه چهار نفره از خواننده‌های تِنور(Tenor) روی یک صحنه دایره شکل می‌روند و باید بر سر ستاره شدن و درخشیدن با هم رقابت کنند. هر کدام از این کاراکتر‌ها در شروع هر مرحله به دور خود می‌چرخند و شما می‌توانید با نگه داشتن دکمه مربوط آن‌ها را به سمت جلو هدایت کنید. هدف این است که شخصیت شما زیر نورافکن قرار بگیرد، در این حالت شخصیت شروع به خواندن می‌کند و هر چقدر بیشتر بتوانید آن را در این حالت نگه دارید امتیاز بیشتری بدست می‌آورید و در نهایت تبدیل به پادشاه اپرا می‌شوید.

بررسی بازی پادشاه اپرا

اگر بازی را بصورت تک نفره انجام دهید، شما کنترل یکی از چهار شخصیت را بر عهده می‌گیرید و بقیه توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. هوش مصنوعی بازی بسیار قوی است و تلاش می‌کند با پرت کردن شما به بیرون از سِن، موقعیت را از شما بدزدد. هر مرحله از سه قسمت تشکیل می‌شود، در دو قسمت اول و دوم بازی به طور معمول پیش می‌رود اما در قسمت سوم بازیکنی که کمترین امتیاز را بدست آورده، شاخ درآورده و قوی‌تر می شود و می‌تواند با یک حرکت کوچک بقیه بازیکن‌ها را به بیرون از سِن پرتاب کند، تا پایان زمان این قسمت، این قابلیت با توجه به امتیاز‌ها بین بازیکن‌ها جابجا می‌شود. این مساله به شدت به جذابیت بازی می‌افزاید زیرا نتیجه بازی تا لحظه آخر مشخص نمی شود و هر بازیکن شانس دارد که اشتباهات خود را جبران کند و دوباره به بازی برگردد. همه ماجرا به این‌جا ختم نمی شود و بازی از مُد‌های جالب و هیجان انگیزی بهره می‌برد که به تنوع آن می‌افزایند.

در مجموع شش مُد مختلف در بازی وجود دارد. بطور مثال در مُد Phantom نورافکن هر چند ثانیه در نقاط مختلف سِن ظاهر می‌شود و شما باید سریع خود را به آن نقطه برسانید؛ در مُد Royal Rumble باید با بیرون کردن حریفان از صحنه امتیاز بدست آورید و در مُد Last Man Standing هر کسی که بتواند به عنوان آخرین نفر روی صحنه باقی بماند برنده می‌شود. در کنار این مُدهای جذاب و هیجان انگیز، بازی در ابتدای مرحله قابلیت انتخاب سبک‌های مختلف بازی را به شما می‌دهد، مثلا اگر سبک Bounce Bowl را انتخاب کنید، خوانندگان تبدیل به بازیکن‌های فوتبال آمریکایی می شوند و چند حصار آهنی کنار سِن ظاهر می‌شود که از بیرون رفتن آن‌ها جلوگیری می کند؛ یا در سبک Penguin Slide، بازیکنان تبدیل به کوسه و پنگوئن‌هایی می‌شوند که روی یخ سر می‌خورند.

بررسی بازی پادشاه اپرا

در مجموع این بازی از آن دسته عناوینی است که در بخش تک نفره چیز زیادی برای ارائه ندارد ولی مخصوص مهمانی‌ها و جمع‌های چند نفره ساخته شده است و می‌تواند اوقات خوشی را برای جمع به همراه آورد. بنابراین اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، King of Opera یکی از بهترین انتخاب‌های شماست؛ مخصوصا اگر آن را روی تبلت‌هایی با صفحه نمایش بزرگ اجرا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا