بررسی بازی‌های موبایل

بررسی بازی سین جیم

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تلفن های همراه، بازی های رایانه ای تبدیل به جزئی جدا ناپذیر از این وسیله ارتباطی شده‌اند به گونه ای که در حال حاضر کمتر کسی را خواهید یافت که اوقات فراغت خود را با انجام انواع و اقسام بازی ها بر روی تلفن همراه خود سپری نکند. در کنار این موضوع آن دسته از بازی هایی که به صورت گروهی و با مشارکت نفرات دیگری به پیش میروند همواره حس رقابت را بیش از پیش برجسته مینمایید و بازیکنان را نسبت به انجام آن ها ترغیب میکنند. در این میان، تمام بازی ها از این قابلیت برخوردار نیستند اما سین جیم با ایجاد تفاوت های آشکار فنی و بصری سعی در ایجاد فضایی متفاوت و رقابتی کرده است، خصوصیاتی که این بازی را از سایر رقبای هم سبک خود متمایز میکند.

بررسی بازی سین جیم

در سین جیم علاوه بر آنکه میزان اطلاعات عمومی و دانش بازیکن به چالش کشیده میشود بلکه شما همواره در حال یادگیری موضوعاتی هستید که شاید پیش از انجام این بازی از آنها آگاه نبوده‌اید ، در کنار این مزیت همچنین با شرکت در مسابقات رو در رو سطح اطلاعات خود را به رخ حریفان خواهید کشید.

گرافیک و نحوه پرداخت به جزئیات بصری در بازی هایی که برای عرضه بر روی تلفن های همراه تولید میشوند جز المان های مهم و تاثیر گذار هستند، این دو باعث میشوند تا بازیکن به محض ورود به محیط بازی مجذوب فضای آن شده و اقدام به بررسی هر چه بیشتر محیط بازی و مکانیزم های آن کند. طراحان سین جیم با توجه ویژه به این موضوع و ترکیب رنگ های گرم و سرد به شکلی مناسب همواره شور و هیجان کافی را جهت آغاز مسابقه به بازیکن تزریق میکنند. در این بین توجه به نحوه ترکیب المان های گرافیکی مانند آیکان های استفاده شده در قسمت های مختلف و پرهیز از عناصر بصری بدون کارکرد صحیح و مشخص که باعث گمراهی بازیکن میشوند از نکات شاخص و تاثیر گذار این بازی محسوب میشوند. همچنین نوع موسیقی بکار گرفته شده در زمان انجام مسابقات نیز کمک شایانی به هیجان انگیز شدن آن کرده است و مانند نمونه های مشابه موسیقی پس از چند دور بازی کردن ملالت بار و اعصاب خورد کن نخواهد شد.

بررسی بازی سین جیم

مانند بیشتر عناوینی که این روز ها منتشر میشوند در هنگام ورود به بازی شخصیتی به نام ایشمند در جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با محیط بازی نکاتی را گوشزد میکند، این توضیحات بر خلاف بعضی از بازی هایی که روال طولانی و خارج از حوصله ای را شامل میشوند کوتاه و کاربردی است و پس از آشنایی مختصر با محیط بازی و نحوه شروع آن و همچنین انتخاب نام کاربری که در پروفایل شما به دیگر رقبا نمایش داده خواهد شد به پایان میرسد. وجود بخش Quest و یا ماموریت ها بخش جالبی است که در سین جیم با آن برخورد خواهید کرد. مکانیزم این بخش به این صورت است که در قبال انجام ماموریت هایی مشخص امتیاز مثبت دریافت خواهید کرد و در صورت عدم انجام آن امتیاز منفی برای شما ثبت خواهد شد. مجموع امتیاز های کسب شده توسط بازیکن ها در جدول رده بندی برترین های بازی ثبت میشود. این جدول هر 1 ساعت یکبار به روز میشود و نفرات برتر را در این بازه زمانی نمایش میده.

بررسی بازی سین جیم

بعد از آشنایی مختصر با محیط بازی اینک وقت مسابقه و به چالش کشیدن حریفان است، با کلیک کردن بر روی شروع مسابقه این مبارزه کوتاه و هیجان انگیز آغاز خواهد شد. ابتدا میبایست موضوعاتی را مانند هوش و ریاضی، سرگرمی، تاریخ و… را انتخاب کنید و سپس به 5 پرسش مطرح شده در ارتباط با موضوع انتخابی که به صورت 4 گزینه ای هستند در زمان مشخص پاسخ دهید، پس از آن رقیب شما نیز به همین سوالات پاسخ خواهد داد و در انتهای 5 دور مسابقه، شخصی که بیشترین تعداد صحیح پاسخ را داشته باشد برنده خواهد بود. در این بین آیکان هایی به شکل کارت انتهای صفحه مربوط به مسابقه قرار گرفته اند و هر کدام از آن ها به منظور آسان نمودن سوالات و افزایش شانس برنده شدن بازیکن ها در نظر گرفته شده اند تا در زمان مشاهده سوالات از آن ها کمک گرفته و شانس پاسخ گویی به جواب صحیح را افزایش دهید، البته آسان نمودن سوالات برای شما هزینه بر خواهد بود و شما مجبور خواهید شد تا از موجودی سکه های خود در بازی استفاده کنید. در کنار مسابقات دو نفره بخشی نیز به منظور انجام بازی به صورت انفرادی جهت به دست آوردن امتیازات بیشتر در نظر گرفته شده است.

بررسی بازی سین جیم

از دیگر نکات قابل توجه سین جیم میتوان به کیفیت سوال های مطرح شده در بازی اشاره کرد که با توجه به تعداد زیاد آن ها قابل تحسین است، این مورد زمانی برجسته تر میشود که شما در بازی های مشابه و هم سبک همواره تعداد بیشماری از سوال های اشتباه، تکراری و غیر مرتبط را مشاهده میکنید.سین جیم به صورت آنلاین انجام میشود و به گونه ای طراحی شده است که با اینترنت کشورمان همراه و همگام است بنابراین اگر از طرفداران این سبک از بازی ها هستید و یا در اوقات فراغت ترجیح میدهید اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید سین جیم را حتما تجریه کنید. این بازی به صورت رایگان و با امکان پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار قابل دریافت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا