بررسی بازی‌های موبایل

بررسی بازی هزارمشتان

در بازی هزارمشتان، شما نقش پهلوان شهر را به عهده می‌گیرید. این پهلوان که هزارمشتان نام دارد، با انواع و اقسام مشت‌ها و حرکت‌های رزمی که از زورخانه‌های سراسر ایران آموخته، دشمن‌ها و حریفان بازی را قلع و قمع می کند. در این راه باقی شخصیت‌های بازی مثل کمیسر و یا اقدسی، همسر هزارمشتان هم با روش های مختلف به اون کمک می کنند.

هزارمشتان چنگیز مرد بدذات و شرور شهر را شکست داده و به زندان انداخته، حالا نوچه‌ها و اعضای باند چنگیز شهر را به آشوب کشاندن و قصد دارند رئیس‌شون را آزاد کنند .هزارمشتان هم با مشت‌های مخصوص و معروفش به جنگ اون‌ها میره و…

بازی هزارمشتان عنوان جدید استودیوی Heads Up Games است که اخیرا منتشر شده است. هزارمشتان از مراحل مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی هستند که به واسطه آن بازی‌کن همواره با المان های جدید رو به رو میشود و بازی در سراشیبی تکرار قرار نمیگیرد.

بازی دارای فصول مختلفی است و هر فصل شامل مراحل متفاوتی میشود. در طول انجام هر مرحله عمده فعالیت بازیکن مشتب‌باران کردن دشمنانی است که از هر طرف به سراغ شما می‌آیند. با پیشروی در بازی شاهد دشمنانی متفاوت در نحوه مبارزه و قدرت خواهید بود که به واسطه آن میزان سختی مراحل نیز دچار تغییر میشود. علاوه بر قابلیت‌های فردی هزارمشتان پاورآپ‌هایی نظیر چوب بیسبال، آهن‌ربا و… در اختیار هزارمشتان قرار میگیرند و توانایی‌های او را افزایش میدهند.

هزارمشتان

نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند، گرافیک، اتمسفر و موسیقی بازیست که همگی با یکدیگر در تعامل هستند. طراحی آرت استایل، انیمشین دستی فول فریم و شخصیت‌ها بسیار چشم نواز هستند و با پیشروی هرچه بیشتر در بازی شاهد فضاها و کاراکتر‌های جدید خواهید بود.

 گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و بازیکن به سرعت با روش مقابله با دشمنان آشنا میشود، برای از بین بردن کاراکتر‌های منفی کافیست جهت فلش‌هایی که بالای سر کاراکتر ظاهر میشود را لمس کنید.

هزارمشتان

در میان بازیهای موبایل، همیشه بازیهایی که بتوانند در مدت زمان‌های کوتاه ۱۵ الی ۲۰ دقیقه‌ای مخاطب را کاملا سرگرم کنند حرف اول را می‌زنند. هزارمشتان یک عنوان جذاب و موفق است  که می‌تواند به راحتی مخاطب خود را صرف نظر از درجه‌ی سنی سرگرم کند. این عنوان جذاب را از دست ندهید.

دانلود بازی هزارمشتان:

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا