بازی ها و اپلیکیشن های موبایل

بررسی بازی Drag Duel

سبک درگ ریسینگ این روزها در بین بازیسازان ایرانی بسیار محبوب شده است و تقریباً هر استودیویی که سراغ سبک ریسینگ می‌رود، زیرمجموعه درگ را انتخاب می‌کند. بدون شک دلیل این انتخاب این است که ساخت بازی در سبک درگ به مراتب ساده‌تر است چراکه نه تنها در بعد گیم‌پلی پیچیدگی خاصی وجود ندارد، بلکه سازنده مجبور نیست یک محیط سه بعدی کامل را طراحی کند و فقط قسمت‌هایی که برای بازیکن قابل رویت است را طراحی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا دست سازنده برای کار بر روی جزئیات گرافیکی بازی بسیار بازتر باشد.

بررسی بازی Drag Duel

Drag Duel یکی از جدیدترین بازیها در سبک درگ است که البته توسط سازندگان خارجی ساخته شده و استودیوی فن گیمز بازی را فارسی و بومی‌سازی کرده و انصافا در این زمینه موفق بوده است.

همانطور که گفتیم گیم‌پلی بازیهای درگ بسیار ساده است و به تعویض دنده در زمان مناسب خلاصه می‌شود و Drag Duel نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما 2 ویژگی بسیار مهم Drag Duel را تا حدود زیادی از سایر بازیهای این سبک متمایز کرده‌اند.

ویژگی اول قابلیت‌های شخصی سازی زیاد موجود در بازی است که برخلاف سایر بازیهای این سبک که به تغییر رنگ و رینگ محدود می‌شوند، مواردی مانند موتور، گیربکس، وزن، توربو و … را نیز شامل می‌شود؛ و ویژگی دوم گرافیک بسیار زیبای بازیست که توجه زیادی به جزئیات ماشین‌ها و محیط بازی کرده است.

بررسی بازی Drag Duel

30 اتوموبیل از برندهای مختلف در بازی وجود دارند که با توجه به قابلیت‌های شخصی سازی زیادی که بازی ارائه می‌دهد، احتمالا زمان زیادی را در این بخش سپری خواهید کرد. محیط‌های بازی نیز تنوع خوبی دارند و پیست‌های شهری، تونل‌های متروکه، جاده‌های بیابانی و مناطق صنعتی دور افتاده را شامل می‌شوند. همچنین طبق وعده استودیوی فن گیمز تعداد زیادی اتوموبیل جدید نیز برای بازی طراحی شده‌اند که به زودی از طریق به روز رسانی به بازی اضافه خواهند شد.

مودهای موجود در بازی به دو قسمت آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند که قسمت آفلاین بازی خود شامل 4 مود داستانی، نردبانی، روزانه و جدولی است. با رقابت در هرکدام از این مودها می‌توانید پول لازم برای خرید و ارتقاء اتوموبیل‌های جدید را بدست بیاورید. قسمت آنلاین بازی نیز شامل 2 مود آنلاین و دوئل می‌شود.

بررسی بازی Drag Duel

در مود آنلاین می‌توانید با سایر بازیکنان رقابت کنید و در مود دوئل می‌توانید سر مقدار مشخصی پول شرطبندی کنید. مود دوئل که شاید جذاب‌ترین مود بازی باشد، به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از شرطهایی که سایر بازیکنان گذاشته‌اند را انتخاب کرده و یا خودتان مقدار مشخصی پول را انتخاب کرده و شرط خود را قرار دهید و منتظر شوید تا سایر بازیکنان با شما مسابقه دهند.

Drag Duel شاید در زمینه گیم پلی چیز جدیدی برای ارائه نداشته باشد که البته با توجه به ذات سبک درگ نمی‌توان خرده‌ای به آن گرفت، اما بخش شخصی‌سازی گسترده، تعداد زیاد اتوموبیل‌ها که در حال افزایش نیز هست، محیط‌های متنوع و از همه مهمتر گرافیک بسیار چشم‌نواز باعث شده‌اند تا Drag Duel به یکی از بهترین عناوین این سبک تبدیل شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا