اخبار بازی

توقف ساخت پروژه معرفی نشده استودیو Ubisoft Montreal پس از سه سال کار

استودیو Ubisoft Montreal

براساس اطلاعات جدید به دست آمده فرآیند ساخت یکی از پروژه‌های معرفی نشده استودیو Ubisoft Montreal که برای مدت زمانی طولانی و به صورت کاملا جدی در حال توسعه قرار داشت توسط شرکت یوبی‌سافت کنسل شده است.

این خبر توسط لوییز دو کاروفل (Louis de Carufel) برنامه‌نویس گرافیکی کمپانی مورد بحث در توییتر به اشتراک گذاشته شد و طی پست‌هایی که هم‌اکنون از توییتر ایشان پاک شده گفته شد که پروژه‌ای که ایشان به مدت سه سال مشغول کار روی آن بوده به صورت داخلی توسط شرکت یوبی‌سافت کنسل شده است. در ادامه ایشان تایید کرد هیچ کدام از بیش از 200 کارمندی که در استودیو Ubisoft Montreal مشغول کار روی بازی بودند شغل خود را از دست نداده و به جای آن برای کار روی پروژه‌های دیگر منتقل شده‌اند. پروزه‌هایی که به گفته دو کاروفل تعدادشان به بیش از 15 مورد می‌رسد.

از سوی دیگر جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو در ResetEra اظهار کرد که این پروژه معرفی نشده کنسل شده، در واقع IP جدیدی بوده که توسط تیم سازنده بازی Watch Dogs ساخته می‌شده و قرار بود شباهت‌هایی به بازی Destiny داشته باشد. ایشان اضافه کرد که در چند وقت اخیر تغییرات بسیاری در شرکت یوبی‌سافت صورت گرفته است.

تغییرات بزرگی که شریر به آن اشاره کرده مدتی پیش توسط خود یوبی‌سافت اعلام شد. زمانی که این کمپانی اعلام کرد شکست کیفی و تجاری بازی Ghost Recon Breakpoint و هم‌چنین فروش ناامیدکننده بازی The Division 2 آن‌ها را مجبور کرده که رویکرد متفاوتی برای پروژه‌های آینده خود در پیش بگیرند. امری که سبب تاخیر در عرضه بسیاری از بازی‌های این کمپانی نیز شد. ناگفته نماند از دیگر تغییراتی که در این شرکت صورت گرفته تمرکز روی مطرح کردن ایده‌های منحصر به فرد برای پروژه‌های آینده است.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vivanred, post: 4679662, member: 28887″]
    یک بازی انلاین باید پلیر داشته باشه شما امار پلیر بازی داری ؟ پلیر بر اساس فروش بازی میاد که فروش بازی میگه موفق . کسی بر اساس بیننده یک بازی که نمیگه بازی موفق یا غیر موفق پس اینجوری باشه همه بازی ها غیر موفق هستن چون بازی های مثل فورتنایت و … امار بیننده بیشتری دارن . من بر اساس امار فروش موفق بازی میگم بازی موفقی بوده شما مقطعی و غیر مقطعی چطور مشخص میکنی بازی سال 2019 امده جزو پرفروشترین بازی های سال بوده داره هنوز هم خوب میفروشه .
    [/QUOTE]
    آخرین آماری که اومده بود خود یوبی سافت گفته بود از فروش Breakpoint و Division 2 راضی نبودن و پایینتر از حد انتظار شوند بوده و گیلموت گفته بود باید روشمون برای ساختن دنباله دیگه تغییر بدیم

  2. [QUOTE=”mohsenebrahimi, post: 4679552, member: 144656″]
    [USER=920]@armin_shadow[/USER]
    آرمین بهتر از هر کسی می‌تونه حدس و گمان برنه
    [/QUOTE]
    نه راستش، استودیو مونترال انقدر تیم داره که نمی‌شه حدس زد! اما فکر کنم یکی اشاره کرده بود یک عنوان جدید توی مایه‌های Anthem بوده که خوب خیلی خوب شده چنین اتفاقی افتاده (البته نه برای اون بیچاره‌هایی که 3 سال روش کار کردن)! ولی به هر حال سیاست‌های یوبی بعد از Breakpoint یکم تغییر داشته و امیدوارم یکسری مسائل رو کامل و مفهومی درک کنه 😀

  3. پروژه ی خوبی بود:((خدا بیامرزتشR.I.P(گویا بازی شوتینگ داشته)
    لازمه ذکر کنم خالق POP از سال 2017 میره Montpellier فرانسه و برمیگرده نیویورک،دو پروژه دیگه که قراره 2020/21 بیان هنوز معرفی نشدن.(3تاش معرفی شده و قراره هر 5تاشون بین نسلی باشن) امیدوارم اون دوتا پروژه بازیای مهمی نباشن چون قراره بین نسلی باشن.
    [QUOTE=”Mazi_z, post: 4679544, member: 21787″]
    خدا کنه prince of persia فقط نبوده باشه 🙁
    [/QUOTE]
    نگران نباش من این آرتیست رو چک کردم قبلا رو سری واچ داگظ کار میکرده امکان نداره بعد WD بیارنش رو POP،بهار 2020 قراره یه خبرایی درباره POP بیاد فقط امیدوارم بین نسلی نباشه بعد این همه سال.سری POP همیشه بخاطر ضعف سخت افزار کنسول ها مجبور میشدن از خیلی چیزا بزنن و پروژه اون چیزی که میخواستن نمیشد،چه نسلی بشه نسل 9.
    …………………………………………………
    [ATTACH type=”full” width=”372px” alt=”125624″]125624[/ATTACH]
    ولی الان انگار آوردنش رو یه پروژه متفاوت.

  4. حتما SplinterCell بوده.
    اگه اون بوده باشه، نمیتونه بیربط به عدم موفقیت Ghost Recon باشه.
    میشه تصور کرد که اسپلینترسل جدیداز لحاظ گیم پلی باز هم تکرار مکررات این چندبازی اخیر بوده و بعد قربانی شدن Ghost Recon خواستن جلوی ضررهای بعدی زودتر بگیرن.
    البته همش تصورات هست اما بنظر من میتونه درست باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا