اخبار بازی

بازی «Shadow of the Tomb Raider»، در بخش‌های مختلف گیم‌پلی، شامل درجات سختی متفاوتی خواهد بود

به نظر می‌آید که «Eidos»، قصد دارد سیستمی جدید و متفاوت در قسمت درجه سختی، ابداع کند. در این سیستم، بازی به 3 بخش اصلی تقسیم شده و هر بخش نیز 4 درجه سختی مختلف خواهد داشت (آسان، نرمال، سخت و مرگبار). به گفته سازنده، این تصمیم به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد هر آن‌ گونه که علاقه دارند به انجام بازی پرداخته و بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. 3 بخش ذکر شده شامل «مبارزه»، «جستجو» و «معما» می‌شود و در طول مدت بازی می‌توانید هر کدام را به دلخواه تغییر دهید، فقط با انتخاب آخرین درجه سختی، امکان تغییر دادن به درجات پایین‌تر وجود نخواهد داشت و تا انتهای بازی باید با همین درجه سختی ادامه دهید.

Shadow of the Tomb Raider

در بخش مبارزه، همانند نسخه‌های قبل تفاوت بین درجات سختی به میزان ضربه پذیری «لارا کرافت» و استفاده از هدف گیری اتوماتیک و پر شدن خودکار خط سلامتی مربوط می‌گردد. در بخش جستجو، تفاوت‌ها شامل راحت‌تر یافتن آیتم‌ها و محل‌های عبور، استفاده سریع‌تر از کمپ و امکان استفاده یا عدم استفاده از قابلیت «Survival Instincts»، خواهد بود.

 width=769 height=428 /></p><p style=در بخش معما نیز با تغییر درجه سختی، عواملی مانند نشان دادن آیتم‌های کلیدی جهت حل معما، استفاده از راهنمایی‌های لارا و نیز مدت زمان لازم برای حل برخی مکانیک‌های وابسته به زمان، تغییر خواهد یافت.

 width=769 height=428></p><p style= Shadow of the Tomb Raider برای عرضه در تاریخ 14 اکتبر در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا