اخبار بازی ها

تصاویر جدید عنوان Microsoft Flight Simulator نوید یک شبیه‌ساز بدون نقص را می‌دهد

استودیوی Asobo به تازگی تصاویر جدیدی را از عنوان شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator منتشر کرده است که دنیای چشم‌نواز و تنوع هواپیماها را به نمایش می‌گذارد.

Microsoft Flight Simulator

تا کنون بیش از 10 نسخه از عنوان شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator ساخته شده است و شرکت «مایکروسافت» با ارائۀ یازدهمین نسخه از این مجموعه سعی دارد تا بار دیگر تجربۀ خلبانی و کنترل هواپیماهای عظیم الجثه را در دنیای وسیعی با جزئیات فراوان و در واقعی‌ترین حالت ممکن برای شما فراهم کند.

این نسخه از بازی برای اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2019 توسط استودیوی Asobo معرفی شد. این استودیو سعی دارد تا در عنوان Microsoft Flight Simulator با انجام یک بازسازی دقیق و پرداختن به تمام جزئیات ، یک تجربۀ منحصر بفرد از خلبانی را برای مخاطبان فراهم کند. به‌تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان شبیه‌ساز منتشر شده است که در آنها شاهد دنیای وسیع و چشم‌نواز این عنوان و تنوع زیادی در تعداد هواپیماها هستیم. ناگفته نماند که قرار است در هفتۀ پیش رو یک تریلر نیز از این عنوان منتشر شود.

در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید :

(با کلیک بر روی تصاویر با کیفیت بهتری مشاهده کنید)

Microsoft Flight Simulator Microsoft Flight Simulator
Microsoft Flight Simulator Microsoft Flight Simulator
Microsoft Flight Simulator Microsoft Flight Simulator

 با توجه به تصاویر منتشر شده شاهد عنوانی چشم‌نواز‌تر از گذشته هستیم که با پرداختن به کلیۀ جزئیات سعی دارد تا تجربۀ خلبانی را بصورت دقیق بازسازی کند. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عنوان شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator مشخص نشده است و قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۰ برای کنسول ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.

برچسب ها

مصطفی اعتمادی

فعالیت تخصصی در زمینۀ بازی‌ها

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. فکرکنم از اونجایی که مایکروسافت این اثر رو روی سرویس Xbox Game Pass اورده، تو کنفرانس های گیمینگش به نمایش در میاره کمی جای مجادله باقی بمونه

    البته همه این شبیه سازها در ابتدا بازی هستن،دولوپرهاش بازی سازن، خود سازنده بهش میگه بازی.
    منظور من تو اون پست در مورد نسل بعدی بودنش که گفتم این "بازی" نیست، منظورم این بود که تعریف رایج ما از گیم روی این عنوان نمیشینه.
    خب اون دوستمون هم درست گفت که نمیشه وارد مقایسه های 2تا کنسول آورد و …..

    در مورد نسخه آرکید من هیچ پتانسیلی برای موفق بودن نسخه آرکید این بازی نمیبینم.
    خیلی جای کار نداره، ته ته این سبک میشه Ace Combat، که آمار فروشش مشخص.

    اما تصور استفاده از این تکنولوژی اسکن جهان و…. همینطور استفاده از سرورهای مایکرو در خلق جزئیات فوق العاده ای که برای Flight Sim ساختن در بازیهای نسل بعد و بعدترش خیلی میتونه جذاب باشه.
    اینجاست که میشه پی برد Cloud چقدر میتونه تو دنیای بازی ها بیش از هر صنعت دیگه تغییر ایجاد کنه.

  2. تکنولوژی بازی واسه خودشونه یا واسه مایکرو ؟؟

    تا منظورت از تکنولوژی چی باشه.
    این استودیو اگه یادمون باشه 10 سال پیش یک بازی ریسینگ منتشر کرد به اسم Fuel ، که اون زمان رکورد بزرگترین مپ قابل بازی بین بازیهای "کنسولی" زده بود، چیزی بیشتر از 14000 کیلومتر مربع.
    مپ بازی بخشی از آمریکا بود، با اینکه خیلی بزرگ بود ولی جزئیات زیادی داشت.
    آب و هوائی که درش گردباد، طوفان شن ، برف، رعد و برق … شکل میگرفت، اون زمان سر این مسائل خیلی سروصدا کرد.

    Asobo رو اون بازی 6-5 سال کار کرد و 2009 منتشرش کرد، مطمئنا از اون تجربه و انجینی که ساخته بودن در Flight Sim هم استفاده کردن، مایکرو همینطوری تصادفی این استودیو انتخاب نکرد.
    این تریلر ببینین کاملا در مورد تکنولوژی که بهش رسیدن اون زمان توضیح میده، خیلی راحت میشه اون بست داد به Flight Sim که با این جزئیات الان ما میبینیم:
    watch?v=_EHvNe-ErYk

  3. احتمالش هست مایکروسافت استودیوی asobo رو بخره ؟؟

    فکر کنم واقعا شایستگی دارن، استودیوی تکنولوژی محوری هستن.
    تجربیات زیادی هم از همکاری با استودیوهای دیگه در ساخت بازیهائی با ژانرهای مختلف دارن.
    با Plague Tale هم واقعا نشون دادن که چه ظرفیتی دارن، اضافه شدنش به مایکرو میتونه یکی از خبرهای خیلی خوب باشه.

  4. حالا اینها تصاویر هست، گیم پلی از هورای بارونی و متغیر هم موجوده که فک براندازه.
    دنیای این شبیه ساز از مناطق شهری، فرودگاهها، اقیانوس و… اینقدر دیتا و جزئیات داره که خودشون میگن اطلاعاتی که از شهرها،منظره ها، جنگل ها و… جمع آوری شده حدود 2پتابایت میشه (2هزار ترابایت) و هر روز هم داره آپدیت میشه.
    حالا از این حجم دیتا قرار هست چجوری استفاده بشه نمیدونم، اما اینطوری هم نیست که 100 گیگ دانلود کنیم و اجرا کنیم، مطمئنا سرورهای آژور مایکرو این وسط وارد میشن، چون قرار هست 400 شهر با فرودگاههاشون داخل بازی قابل دسترس باشه.
    و اونطوری که من میدونم Flight Sim اونهارو بصورت ریل تایم از همون سرورهای مایکرو پردازش میکنه.
    هرچقدر هم پهنای باند و اینترنت پرسرعت تر نتیجه جزئیات دقیق تر و واقعی تر، این فقط محدود به آب و هوا نمیشه.
    منظورم این نیست که کلا سمت سرور اجرا میشه ، مطمئنا کلی دیتا خودمون باید دانلود کنیم، سیستم قوی هم میخواد برای اجرا، اما اینطور نیست که همه پردازش های بازی سمت ما باشه.
    بچه ها بالاتر گفتن سرورها فقط برای آب و هوا و… هست که اینطور نیست.

    بصورت آفلاین هم قابل اجرا هست، و از روی آخرین دیتائی که روی هارد کش شده میشه اونو انجام داد، حالا اینکه میشه کل این دنیای عظیم اطلاعات روی هارد ذخیره کرد، چقدر فضا میخواد و اصلا منطقی هست مشخص نیست.

    اینکه اصلا بازی نیست که بخوایم واژه نسل براش تعیین کنیم، مخصوصا وقتی خروجی که شما میگیرید وابسته به پهنای باند و داده های عظیم ذخیره شده روی سرورهای مایکرو داشته باشه.
    با این حال به واقعی ترین شکل ممکن شمارو داخل کابین هواپیما قرار میده، مطمئنا نسل بعد چیزی حتی نزدیک به 50 درصد این شبیه ساز هم نمیرسه.
    دیدن اینکه چجوری ابرها فرم میگیرن، طلوع و غروب خورشید، تغییرات شرایط جوی، همه اینها فقط ویژوال نیستن ، تاثیرات فیزیکی این عوامل بر بدنه هواپیما و شکل پرواز و… هم هست که اینها کلی پردازش میخواد.
    در مورد نور پردازی که دیگه نگم، نظیر نداره و فوق العادست.

    اما چیزی که از روز معرفی برام سواله اینه که چجوری میخوان هم طبق روال قبل فیزیک و… در حد شبیه ساز نگه دارن، اما روی گیم پدهای Xbox هم قابلیت کنترل نرم و روونی داشته باشه؟!
    مطمنا کنسول نسل بعد مایکرو قرار هست از سخت افزارهای شبیه سازی مثل Hotas و… پشتیبانی کنه.

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن