اخبار بازی ها

Gamescom 2019: بازی Devil May Cry 5 و چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

در جریان رویداد Gamescom 2019 و کنفرانس Inside Xbox شرکت Microsoft اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 به همراه چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.

سرویس Xbox Game Pass

در کنار بازی Devil May Cry 5، دو بازی Stellaris: Console Edition و Kingdome Come: Deliverance نیز به زودی و از روز 1 شهریور ماه به این سرویس اضاقه خواهند شد. بعد از آن نیز این شرکت اعلام کرد در ادامه این بازی‌های معروف و مهم 3 بازی Ape Out، Bard’s Tale: Director’s Cut و Human Fall Flat نیز به مجموعه بازی‌های این سرویس اضافه خواهد شد و کاربران Xbox Game Pass می‌توانند به طور رایگان به تجربه این بازی‌ها بپردازند. در کنار این بازی‌ها و در حاشیه مراسم تایید شد که دو بازی  Blair Witch و Bard’s Tale IV نیز در زمان عرضه از طریق این سرویس قابل بازی خواهند بود. حال با اضافه شدن این بازی‌ها به سرویس Game Pass شاهد افزایش تعداد بازی‌های این سرویس هستیم و این خبر قطعا برای کاربران این سرویس خوشحال کننده است.

‌بعد از معرفی نسخه بازسازی شده بازی کلاسیک Age of Empires 2، رسما تایید شد که بازی Age of Empires: Definitive Edition هم بر روی سرویس Xbox Game Pass برای پلتفرم PC و هم بر روی Steam منتشر خواهد شد. در مجموع به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت برنامه‌های خوبی را برای توسعه و افزایش کاربران این سرویس دارد و قصد دارد تا با اضافه کردن بازی‌های محبوب و با کیفیت به افزایش تعداد کاربران این سرویس کمک کند و آن را توسعه ببخشد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. محمد تو هم که پست منو نخوندی جواب دادی همون اول گفتم استودیوی AA یا یه بازی خوب نگفتم بلاک باستر AAAAA در سطح اینشیتیو که. کاملا میشد با این پول یه بازی دهن پرکن ساخت. در ضمن یادمون نره DMC با این پول نه انحصاری شده نه کانتنت اضافه ای رو وان اضافه کرده. بازی یک سال هم از عرضش میگذره و فکر میکنم اکثرا فنهاش بازیش کردن. من کل حرفم اینه این رقم نجومی رو میشدواقعا جای بهتری که گیمرا بیشتر بدردشون بخوره هزینه بشه
    در ضمن همون پست اول هم اشاره کردم اگر واقعا در این حد پول پرداخت کرده باشن.

    همه پستت رو درست خوندن:D
    گیم پس یک سرویس هست و مردم برای تهیه کردنش یه پولی به مایکروسافت میدن، از اون طرف هم برای اینکه مردم سرویس رو تهیه کنن مایکروسافت باید کاتالوگش رو با بازی های جدید و پرطرفدار پر کنه، درسته بازی های اورجینال هم نیاز داره ولی این دوتا مسئله از هم جدا هستن دقیقا برعکس این قضیه اتفاق بیفته هم ممکنه یکی بگه مایکرو چرا ۱۸ تا برای یه بازی aa خرج میکنه، بجاش یه بازی AAA رو بیاره رو گیم‌پس، این دو حرف کلا منطقی نیستن:D

  2. من نکتم این نیست علی کاملا قبول دارم که این قضیه نکات مثبتی داره. ببین مثالی که خودت زدی یه بازی ایندیه. DMC هیچ نیازی به معرفی نداره همه تو دنیای گیم میشناسنش. همه هم میدونن خوششون میاد یا نه. چیزی که تو داری میگی برای بازیهایی اهمیت داره که تو خیل عظیم بازیهای کوچیک و بزرگ گم میشن. کاری که بازیهای رایگان گلد و پلاس سالهاس دارن انجام میدن و اتفاقا خیلی هم خوبه. حالا گیم پس تو اشل بزرگتر داره انجام میده ولی باور کن این داستان در مورد یه بازی مثل DMC کاملا برعکسه. اونجا بازیهای کوچیکتر خوشحالن برن رو گیم پس تا دیده بشن اینطرف نتنها کپکام بصورت داوطلبانه اینکارو نمیکنه بلکه باید همچین رقم نجومی بهش بدی تا راضی شه.

    مایکرو برای ساخت الن ویک 2 پول نمیده. تد پرایس میگه ما پای تلفن نشستیم منتظر تماس مایکرو برای ساخت سانست 2 تماسی که هیچوقت اتفاق نمیفته. و…… هر چقدر دلت میخواد از این حرکت مایکرو دفاع کن ولی خود تو بین آوردن بازیهای اینچنینی و ساخت نسخه ی دوم بازیهایی که طرفدارا چشم انتظار موندن کدومو انتخاب میکنی؟ اونا رو هم میشد گذاشت تو گیم پس. مسئله اینجاست که مایکروسافت اهمیتی نمیده و شما هم با دفاع کردن از این سیاستاش تشویقش میکنید ادامه بده.

    وقتی طرف بازیش متا 81 میگیره
    فروش انچنانی هم نمیکنه
    IP رو هم حاضر نیست به مایکرو بفروشه و اصرار داره مالکیت IP دست خودش باشه
    دیگه خیلی نمیشه مدام به مایکرو خرده گرفت که چرا حرکتی نمیزنی
    مگه سونی بعد از افتضاحات اردر نسبت به نسخه دوم اقدامی کرد؟ با اینکه تازه IP مال خودش بود
    مگه بعد از کیلزون شادو فال اقدامی کرد؟
    مگه بعد از فروش ضعیف درایوکلاب امد استارت نسخه دوم رو زد؟
    پس خیلی تفاوتی بینشون نیست کما اینکه باز حداقل سونی IP ها از خودش هست نه مثل مایکرو که حتی IP ها هم متعلق به خود استودیو مونده

  3. البته دیدگاه مخالف و موافق این حرکت کاملا مشخص شده ولی خب DMCV شیش ماه از عرضه اش میگذره که بگذریم ولی دقیقا یکی از ویژگی های گیم پس همینه که ملت میرن سراغ بازیهایی که قبلا براشون هزینه نمیکردند و یکی از مسئولین Xbox امار داده که مثلا 40% از کسایی که هرگز تا به یک حال بازی پازل محور تجربه نکرده بودند با گیم پس سراغ human flat game رفتند.

    دقیقا موردی که شما تقریبا ضعف میدونید، ویژگی مثبت گیم پس هست.

    من نکتم این نیست علی کاملا قبول دارم که این قضیه نکات مثبتی داره. ببین مثالی که خودت زدی یه بازی ایندیه. DMC هیچ نیازی به معرفی نداره همه تو دنیای گیم میشناسنش. همه هم میدونن خوششون میاد یا نه. چیزی که تو داری میگی برای بازیهایی اهمیت داره که تو خیل عظیم بازیهای کوچیک و بزرگ گم میشن. کاری که بازیهای رایگان گلد و پلاس سالهاس دارن انجام میدن و اتفاقا خیلی هم خوبه. حالا گیم پس تو اشل بزرگتر داره انجام میده ولی باور کن این داستان در مورد یه بازی مثل DMC کاملا برعکسه. اونجا بازیهای کوچیکتر خوشحالن برن رو گیم پس تا دیده بشن اینطرف نتنها کپکام بصورت داوطلبانه اینکارو نمیکنه بلکه باید همچین رقم نجومی بهش بدی تا راضی شه.

    مایکرو برای ساخت الن ویک 2 پول نمیده. تد پرایس میگه ما پای تلفن نشستیم منتظر تماس مایکرو برای ساخت سانست 2 تماسی که هیچوقت اتفاق نمیفته. و…… هر چقدر دلت میخواد از این حرکت مایکرو دفاع کن ولی خود تو بین آوردن بازیهای اینچنینی و ساخت نسخه ی دوم بازیهایی که طرفدارا چشم انتظار موندن کدومو انتخاب میکنی؟ اونا رو هم میشد گذاشت تو گیم پس. مسئله اینجاست که مایکروسافت اهمیتی نمیده و شما هم با دفاع کردن از این سیاستاش تشویقش میکنید ادامه بده.

  4. اون که از نظر Production value نه در سطح DMC V هست نه QB. هزینه خرید استودیو رو هم یادت رفت حساب کنی :D خلاصه اینکه همه چی باید سر جای خودش باشه، خرید استودیو، ساخت بازی و آوردن بازی های معروف رو گیم پس. همین الان شایعه شده مایکروسافت تو نوامبر باز هم میخواد خرید استودیو جدید رو اعلام کنه :D

    محمد تو هم که پست منو نخوندی جواب دادی همون اول گفتم استودیوی AA یا یه بازی خوب نگفتم بلاک باستر AAAAA در سطح اینشیتیو که. کاملا میشد با این پول یه بازی دهن پرکن ساخت. در ضمن یادمون نره DMC با این پول نه انحصاری شده نه کانتنت اضافه ای رو وان اضافه کرده. بازی یک سال هم از عرضش میگذره و فکر میکنم اکثرا فنهاش بازیش کردن. من کل حرفم اینه این رقم نجومی رو میشدواقعا جای بهتری که گیمرا بیشتر بدردشون بخوره هزینه بشه
    در ضمن همون پست اول هم اشاره کردم اگر واقعا در این حد پول پرداخت کرده باشن.

  5. بودجه کنترل ساخت رمدی همینقدر بوده.

    اون که از نظر Production value نه در سطح DMC V هست نه QB. هزینه خرید استودیو رو هم یادت رفت حساب کنی :D خلاصه اینکه همه چی باید سر جای خودش باشه، خرید استودیو، ساخت بازی و آوردن بازی های معروف رو گیم پس. همین الان شایعه شده مایکروسافت تو نوامبر باز هم میخواد خرید استودیو جدید رو اعلام کنه :D

  6. نکته قضیه این هست که با 18 میلیون دلار نمیشه یه استودیو خرید و یه بازی در حد DMC V ساخت. البته هنوز هم مشخص نیست این مبلغ صرفا برای این بازی باشه، کپکام قبل از این بازی های زیادی روی گیم پس ارائه کرده، ممکنه یه قرارداد بسته باشن که چند تای دیگه از بازی هاشون برای گیم پس بیاد و DMC V اولین بازی این قرارداد باشه. الان DMC V رو تمام پلتفرمها حدود 2.5 میلیون نسخه فروش داشته، یعنی اینکه خیلی از اونایی که ایکس باکس دارن هنوز این بازی رو به هر دلیلی انجام ندادن، ولی الان که بازی روی گیم پس وجود داره قطعا افراد بیشتری میان تجربه اش میکنن. حالا به مرور همچین بازی های معروفی که از عرضه اشون زمان زیادی نگذشته رو بیارن روی این سرویس (مثل Metro Exodus)، مسلما توجه کاربرهای بیشتری بهش جلب میشه و در دراز مدت، سود خیلی بیشتری کسب می کنن. اون کاربری که گیم پس داره هم با یه هزینه کم، بازی های جدید و AAA بیشتری رو میتونه انجام بده. یه رابطه سودمند هست که هم مایکروسافت سود می بره، هم ناشر و هم گیمر :D

    بودجه کنترل ساخت رمدی همینقدر بوده.

  7. @Ali Venom

    علی یعنی پاسخی که داری به پست من میدی نشون میده اصلا زحمت خوندن اون دو خط رو به خودت ندادی.

    من اصلا صحبت از گیم پس کردم؟ اصلا کار به اینکه چند نفر عضو داره نداره موفق بوده یا نبود و امثالهم داشتم؟

    من اصلا در مورد بعد مالی نظر نمیدم به این خاطر که خیلی خنده داره منی که کار و کسب خودمو دارم به زور اداره میکنم به یه شرکت یه تریلیون دلاری درس اقتصاد بدم. اونا خودشون بهتر میدونن چجور پول در بیارن من بحثم کاملا از دیدگاه یه گیمره نه یه مشاور اقتصادی

    برای همینم بنظرم خرج خیلی بیهوده ای بوده. با این پول میشد یه بازی خوب ساخت که من و شمای دارنده کنسول Xbox یه نفعی ببریم وگرنه 18 میلیون بدن بابت بازی که قبلا هم روی پلتفورمشون هست بدرد من و تو نمیخوره.

    نکته قضیه این هست که با 18 میلیون دلار نمیشه یه استودیو خرید و یه بازی در حد DMC V ساخت. البته هنوز هم مشخص نیست این مبلغ صرفا برای این بازی باشه، کپکام قبل از این بازی های زیادی روی گیم پس ارائه کرده، ممکنه یه قرارداد بسته باشن که چند تای دیگه از بازی هاشون برای گیم پس بیاد و DMC V اولین بازی این قرارداد باشه. الان DMC V رو تمام پلتفرمها حدود 2.5 میلیون نسخه فروش داشته، یعنی اینکه خیلی از اونایی که ایکس باکس دارن هنوز این بازی رو به هر دلیلی انجام ندادن، ولی الان که بازی روی گیم پس وجود داره قطعا افراد بیشتری میان تجربه اش میکنن. حالا به مرور همچین بازی های معروفی که از عرضه اشون زمان زیادی نگذشته رو بیارن روی این سرویس (مثل Metro Exodus)، مسلما توجه کاربرهای بیشتری بهش جلب میشه و در دراز مدت، سود خیلی بیشتری کسب می کنن. اون کاربری که گیم پس داره هم با یه هزینه کم، بازی های جدید و AAA بیشتری رو میتونه انجام بده. یه رابطه سودمند هست که هم مایکروسافت سود می بره، هم ناشر و هم گیمر :D

  8. اون 18 میلیون دلار احتمالی DMC5 چه ربطی به خرید استدیو و بازی سازی داره؟

    اولا که اصلا معلوم نیست این رقم را پرداخت کرده باشن. حتی اگر پرداخت کرده باشن قطعا ردیف هزینه ای که برای GamePass میشه با ردیف هزینه خرید و ساخت بازی متفاوته. طرف پول گرفته از کاربر که در مقابلش خدمات بده. این خدمات هم شامل بازی فرست پارتی و ThirdParty میشه. نمی تونه بگه که دوستان منتظر باشید فعلا به جای اضافه کردن بازی های موجود ThirdParty همون پول ها را داریم جمع میکنیم استدیو بخریم انشالله سه چهار سال بعد بازیش میرسه دستتون.

    الان چطوره سونی هم بازی های Free بخش GOLD را حذف کنه به کاربرا بگه که صبر کنید به ازای هر ده تا بازی که برای گلد فری میکنیم یک استدیو میخریم که سه سال یکبار یک بازی براتون بسازه.

    GamePass با اختلاف قابل توجه الان بهترین سرویسی هست که داره روی کنسول ارائه میشه. کلی بازی خوب داره سالانه روش عرضه میشه در مقابل پرداخت مبلغ کم. ماکروسافت هم حتما یک توجیه اقتصادی دیده که داره هزینه میکنه. همین بازی هایی که الان روی گیم پس فری هست را بخای اکانت هکیش را بخری باید 1 میلیون هزینه کنی.

    واقعا بزرگ ترین نکته قوت XBOX نسل بعد همین گیم پسه.

  9. @Ali Venom

    علی یعنی پاسخی که داری به پست من میدی نشون میده اصلا زحمت خوندن اون دو خط رو به خودت ندادی.

    من اصلا صحبت از گیم پس کردم؟ اصلا کار به اینکه چند نفر عضو داره نداره موفق بوده یا نبود و امثالهم داشتم؟

    من اصلا در مورد بعد مالی نظر نمیدم به این خاطر که خیلی خنده داره منی که کار و کسب خودمو دارم به زور اداره میکنم به یه شرکت یه تریلیون دلاری درس اقتصاد بدم. اونا خودشون بهتر میدونن چجور پول در بیارن من بحثم کاملا از دیدگاه یه گیمره نه یه مشاور اقتصادی

    برای همینم بنظرم خرج خیلی بیهوده ای بوده. با این پول میشد یه بازی خوب ساخت که من و شمای دارنده کنسول Xbox یه نفعی ببریم وگرنه 18 میلیون بدن بابت بازی که قبلا هم روی پلتفورمشون هست بدرد من و تو نمیخوره.

  10. تو گزارش مالی کپکام مبلغ 18.5 میلیون دلار در آمد نا مشخص وجود داره که برخی فکر میکنن همون مبلغیه که بابت این بازی از مایکرو گرفتن. اگر حقیقت داشته باشه که نمیدونم چی بگم. با این مبلغ میشد یه استودیوی AA خرید. یا یه بازی خوب ساخت. ولخرجی بوده واقعا

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن