اخبار بازی ها

Inafune: تعامل بد با GRIN باعث خراب شدن Bionic Commando شد

Keiji Inafune،خالق Mega Man و چهره ی سرشناس سابق کپکام گفت که تعامل و روابط بد میان کپکام و GRIN باعث خراب شدن Bionic Commando شد.
اینافونه اظهار داشت:"در پایان پروسه ی ساخت BC،اوضاع بین دو کمپانی خیلی بهم ریخت"
پس از این پاسخ،گزارشگر Joystiq اینافونه را تحت فشار قرار داد و پا را یک گام جلوتر گذاشه و از او در مورد چیزهای عجیب اضافه شده به بازی پرسید؛مثل اینکه در پایان بازی مشخص می شود که دست مصنوعی کاراکتر بازی در واقع از بدن همسر مُرده ی او ساخته شده است!!
اینافونه در پاسخ،با تاسف گفت:"من اصلا نمیدونم اونجا چه اتفاقی افتاد!"
به نظر می رسد پروژه مملو از مشکلات ساخت و توسعه بوده است.اینافونه نیز برای شرح اوضاعی که بین کپکام و GRIN در آن زمان برقرار بود به ذکر جمله ای که بینشان رد و بدل شده بود اکتفا کرد:"به هر حال،هر کاری دلتان میخواهد بکنید،برای من اهمیت نداره!"
در بخشی دیگر از مصاحبه،اینافونه گفت:
"در ابتدا همه چیز بین دو کمپانی خیلی خوبه،اما اوضاع از اواسط کار کمی عجیب میشه و در انتها بد!مخصوصا برای ما [کپکام].کپکام باید در همکاریهایش کمی انعطاف پذیرتر باشد.در غیر این صورت همه چیز در اواسط کار به هم می ریزد.و این مهم ترین بخش کار است.میانه و انتهای پروژه،نه شروع آن!"
عنوان Bionic Commando که با همکاری مشترک کپکام و GRIN در سال 2009 عرضه شد،بر خلاف انتظار نتوانست موفقیت خوبی بدست آورد و در کنار عنوان ضعیف Terminator Salvation از عوامل شکست تجاری بزرگ GRIN بود.در سال 2009 GRIN رسما اعلام کرد که پس از 12 سال کار در این صنعت،به دلیل مشکلات مالی ناشی از تعویق پرداخت هزینه ها از طرف چندین ناشر،به کار خود پایان خواهد داد و در نهایت در 12 August همان سال اعلام ورشکستگی کرد.

منبع

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن