اخبار بازی ها

بازی Gears 5 جایگاه نخست Fortnite در لیست بیشترین بازی‌های تجربه شده روی Xbox را به خود اختصاص داد

بازی Gears 5

بازی Gears 5 که چند روز پیش عرضه شد توانست عنوان Fortnite را از جایگاه نخست لیست بیشترین بازی‌های تجربه شده روی Xbox به پایین کشیده و خود در رتبه اول جای بگیرد.

ساحته جدید استودیو The Coalition علاوه‌بر کنسول Xbox One و استور ویندوز 10، به طور همزمان روی پلتفرم استیم هم منتشر شده و اکنون اطلاعاتی پیرامون نحوه عملکرد و تعداد پلیرهای آن نیز به اشتراک گذاشته شده است. آمار ارائه شده از سوی SteamDB یک روز پس از انتشار بازی از تعداد پلیرهای 10,196 نفری این بازی روی استیم حکایت دارد. اگرچه این آمار فاجعه‌بار محسوب نمی‌شود اما در رتبه پایین‌تری به نسبت بسیاری از بازی‌های موفق دیگری که در سال جاری عرضه شدند قرار می‌گیرد. برای مثال بازی Devil May Cry 5 در روز لانچ به 88,894 پلیر و Sekiro: Shadows Die Twice به 125,315 پلیر دست پیدا کرده بودند.

در حالی که شاید این آمار و اطلاعات تصویری ناخوشایندی از بازی Gears 5 در استیم رسم کنند اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ساخته استودیو The Coalition به همراه تبلیغات گسترده‌ای برای سرویس Xbox Game Pass عرضه شد. به طوری که اشتراک سرویس مذکور با قیمت یک دلار در دسترس قرار گرفته بود. همین امر موجب شد بسیاری از مخاطبین بازی را به جای استیم روی سرویس اشتراکی مایکروسافت تجربه نمایند.

دنیل احمد تحلیل‌گر نام‌آشنای دنیای بازی، عنوان Gears 5 را اولین موفقیت بزرگ برای سرویس Game Pass خوانده و در حالی که شرکت مایکروسافت آمار دقیقی درباره تعداد پلیرهای بازی روی این سرویس ارائه نکرده است، اما همان‌طور که گفته شد این اثر موفق شده که جایگاه نخست Fortnite در لیست بیشترین بازی تجربه شده روی Xbox را به خود اختصاص دهد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. عملكردش تو استيم اصلا بنظرم جالب نيست
    چرا بايد انقد ضعيف عمل كنه
    در ضمن تو خبراي اونوري گفتن بازي كمك بزركي به گيم پس كرده و امار گيم پس رشد بزرگي كرده
    كاريم به خود زني دوستاني ندارم ك سعي دارن بگن بازي خيلي معمولي بوده :D
    ign ريويو رو اپديت كرده و 9 شد نمره بازي و خيلي از سايت ها لقب يكي از بهترين هاي سري يا حتي بهترين تجربه متفاوت سري ياد كردن و كاملا به عنوان بازي تاپ ياد كردن
    به شخصه اميدوارم سري با همين فرمون پيش بره و رشد كنه

    من فکر کنم هدف ماکروسافت هم همین بوده که به وسیله گیرز مشترکین گیم پس رو بیشتر کنه که موفقم شده.
    شاید فشار برای زودتر عرضه شدن گیرز 5 هم در این راستا بوده که گیم پس رو هیت نگهدارن… ( اینو با توجه به کم بودن جزییات در بعضی از محیط های بازی میگم که خب دلیلی به جز کمبود وقت نمیتونه داشته باشه)

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن