اخبار بازی

هنوز احتمال پشتیبانی انجین Frostbite از نینتندو سویچ وجود دارد

ماه قبل، مدیر ارشد عملیات [COO] شرکت EA، آقای بلیک یورگنسن [Blake Jorgensen]، گفت که این شرکت، نقشه های بیشتری برای کنسول سویچ داشته و همیشه با شرکت Nintendo درباره این که چه عناوین دیگری را می توانند بر روی این کنسول عرضه کنند، تماس بوده است.

در گذشته، دیگر نمایندگان شرکت EA هم حرف های مشابه ای زده اند، ولی تا کنون، ما فقط انتشار بازی Unravel Two و نسخه های ضعیف تر بازی FIFA را دیده ایم.

طبق گفته کانال یوتیوب Doctre81 که برای وارسی کردن پروفایل های وب سایت LinkedIn، برای خود نامی دست و پا کرده، هنوز احتمال دارد که شایعه های پشتیبانی انجین Frostbite از نینتندو سویچ حقیقت داشته باشند.

Motive Studios، یکی از استودیو های شرکت EA که در مونترال [Montreal] کانادا قرار دارد، به دنبال یک “مهندس رندر” [Rendering Engineer] است تا بر روی یک IP “محبوب و ستایش شده” کار کند و تجربه کار با پلتفرم های مختلف من جمله کنسول نینتندو سویچ را داشته باشد.

در بخشی از درخواست این استدیو آمده:

توسعه در موتور بازی سازی Frostbite، ساخت تکنولوژی های برجسته برای بازی ها در سراسر جهان

شرکت EA به دنبال یک مهندس رندر است که تجربه کار با پلتفرم های مخلتف، شامل نینتندو سویچ را داشته باشد و از او می خواهد تا در موتور بازی سازی Frostbite به توسعه بپردازد، موتوری که حتی کنسول نینتندو را پشتیبانی نمی کند!

بازی های قبلی شرکت EA برای سویچ، مثل FIFA 20، بر روی یک موتور بازی سازی سفارشی [custom-made] اجرا می شود. اگر EA پشتیبانی از سویچ را به موتور Frostbite اضافه کند، فرصتی پیش می آید برای انتشار خیلی از بازی های دیگر و نسخه های بهتری از بازی FIFA.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا