اخبار بازی ها

سازندگان بازی God of War به استودیو The Initiative ملحق شدند

بازی God of War

به دنبال خرید استودیوهای مختلف توسط شرکت مایکروسافت و برند Xbox، اکنون تعدادی از سازندگان بازی God of War به استودیو The Initiative که استودیو تازه تاسیس مایکروسافت به شمار می‌رود اضافه شدند.

جدیدترین اعضای اضافه شده به استودیو مورد بحث ایان میلر (Ian Miller)، کریس اونیل (Chris O’Neill) و ری یومنس هستند که براساس پروفایل آن‌ها در لینکداین، همگی جزو طراحان مراحل God of War به شمار می‌روند. به‌علاوه ناگفته نماند که میلر و یومنس در استودیو Crystal Dynamics روی فرنچایز Tomb Raider کار کرده‌اند. طراح ارشد استودیو Motive و Naughty Dog یعنی رایان رابرت (Robert Ryan) هم اخیرا به استودیو فرست پارتی مایکروسافت اضافه شده است.

در کنار این استخدام‌های جدید، فیونا چربک (Fiona Cherbak) مدیر خرید سابق استودیوهای جهانی سونی به Xbox  ملحق شده تا به آن‌ها در گسترش نمونه کاری استودیو‌های‌شان کمک کند. ناگفته نماند کارگردان بازی دنیل نیوبرگر (Daniel Neuburger) که سابقه کار روی Tomb Raider را داشته، طراح ارشد درو موری (Drew Murrey) که روی بازی Sunset Overdrive کار کرده و مدیر تولید استودیو برایان وسترگارد (Brian Westergaard) که روی God of War کار کرده، همگی جزو افرادی هستند که به استودیو The Initiative محلق شده‌اند.

براساس اطلاعات پروفایل لینکداین استودیو The Initiative، این توسعه‌دهنده هم‌اکنون 30 کارمند داشته و برای 15 موقعیت شغلی نظیر کارگردان هنری، نویسنده ارشد و تهیه‌کننده ارشد به دنبال استخدام افراد جدید است. اگرچه تاکنون مشخص نشده این استودیو در حال کار روی چه پروژه‌ای است اما با توجه به سابقه کارمندانی که استخدام کرده به نظر می‌رسد با یک اثر سوم شخص رو به رو خواهیم بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫20 نظرها

  1. خوب کاملا طبیعی بود همچین نقل قولی، اطلاعات شما از درامد گیم دولوپر ها باعث خلق فکاهی تو تاپیک بقلی میشد !

    نوش جونشون دارن پول تخصص و هنرشون رو میگیرن!

    بعد از پزشک ها بیشترین درآمد رو برنامه نویس ها خصوص تو زمینه گیم دارن ، چه برسه به یه تهیه کننده مشهور تو یه کمپانی به اون بزرگی! ( البته به جز پاداش و قرار داد های درصدیشون)

    قبل از این که بقیه رو به ندانستن متهم کنی، اول یه زحمتی بکش و گوگل کن:D

  2. اگه درست بخونی پست منو گفتم که ۱ یا ۲ نفر همیشه نقش مدیریت استودیو رو دارن که وجودشون حیاتیه و این چند نفر هم که رفتن Initiative پوزیشن هایی هستن که یه استودیوی با سابقه ای مثل سانتا مونیکا توان و مدیریت داره تا بتونه ادم مناسب پیدا کنه که البته نه لزوما تو کوتاه مدت با همون کیفیت
    دوست عزیز من خودم ۷ سال سابقه کاری بعنوان طراح UI \ UX دارم و از یه طراح معمولی تا همین الان که مدیر طراحی شرکتمون هستم و تا الان تو ۳ تا شرکت مختلف متفاوت تجربه کار روی بیشتر از ۵۰ پروژه کوچیک و بزرگ داشتم و انواع و اقسام تعدیل نیرو و جدایی ارشد هام دیدم و تجربه کردم پس به اندازه کافی تجریه دارم که در موردش نظر میدم.

    اولا اینکه اگه درست پستمو میخوندی من گفتم "میتونه" نگفتم لزوما یک نفر باعث ازهم پاشیدن یک تیم یا تغییر در خروجیش بشه.
    در مورد شرکتی که توش کار میکنی و حالا هر سمتی که داری باید خدمتتون عرض کنم که کار تیمی و پروژه ای به شکلی که در کشورهای مدرن وجود داره در ایران مرسوم نیست. حالا چرایی این داستان گستردس و نیاز به جامعه شناسی و رفتارشناسی داره که در این محفل نمی گنجه.
    همین عدم درک درست شما از موضوع باعث شده که انواع و اقسام تعدیل نیرو و جدایی در شرکتی که توش کار میکنی رو با کمپانی هایی مثل سانتا مونیکا و ناتی داگ و … مقایسه کنی!
    جالب اینجاست به صورت مشخص طراحی ui در ایران نیاز خاصی به کار تیمی نداره. 50 تا پروژه تون هم بکن 500 تا پروژه. فروختن پکیج ایکون جزو دستاوردها محسوب میشه؟ این همون توهمیه که من ترد دیگه بهش اشاره کردم. پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
    شما حتی متن خبر رو هم کامل نخوندید. طراح ارشد. طراحان مراحل دو بازی بزرگ. مدیر تولید . مدیر خرید سابق استودیوهای جهانی سونی . اینها پوزیشن هایی هستن که از دیدگاه شما جداییشون هیچ خللی در شرکت های بزرگ ایجاد نمی کنه.

    در آخر جالبه که بدونی شرکت های بزرگ با ربات ها بزرگ نمیشن. این انسان ها هستن که وقتی با یه شرکت همکاری میکنن باعث میشن اون شرکت بزرگ بشه. و دست بر قضا این افرادی هم که جدا شدن جزو همون انسان ها هستن!

  3. به نظرم بستگی داره این افراد در واقعیت چقدر تاثیر داشتند تو پروژه که تا اثر بعدی استدیوهای مذکور منتشر نشه، نتیجه هم مشخص نمیشه

    ولی یکی از بزرگترین جدایی های که دیدم واقعا تاثیرش تو بازی بعدی استدیو مشخص بود، جدایی اقای Leslie Benzies طراح و کارگردان اکثریت بازیهای راک استار تا GTAV بود که بعد از مشکلات حقوقی که با برادرهای هوسر پیدا کرد (150 میلیون دلار از سود فروش GTAV بر حسب قراردادش طلب کرد) از راک استار جدا شد و خب عدم حضور ش رو میشد داخل طراحی مراحل RDR2 واقعا حس کرد.

    نمیشه اینطور واقعا بسط داد به همه لسلی بنز یک فرد بزرگ بود تو راکستار صحبت هات سر rdr2 قبول دارم مراحل داستانیش اما به نظرم اون بازی یکجور قربانی سیاست داستانش شد یعنی گیم پلی انگار فدای داستان و روایت سینمایی و خطی کردن
    ولی در God of war خود کوری بارلوگ و پدرش همه کاره هستن از طراحی و نویسندگی داستان تا ته صفر تا صد با خود بارلوگ هست اگه بارلوگ جدا بشه از سونی میشه گفت سونی و god of war ضربه میخورن

  4. جالبه. خود مایکرو هم قبول داره که بازی ساز های سونی عالین و وقتی یکیشون رو تور میکنه سریع همه جا اونو با افتخار اعلام میکنن.

    تا زمانی که کارمند سونی هستن که همه چیز مرتبه و خبری هم از موقتی بودنشون نیست. ولی زمانی که میان مایکروسافت میشن کارمند نخبه سابق سونی که طی قراردادی قراره نهایتن نصف یک پروژه رو تو استادیو بمونن و بعد از اتمام کارشون یه اف به مایکروسافت نشون بدن و فرار کنن بیرون!
    لابد اگر تو این مدت خروجی خوبی داشته باشن تمام افتخاراتشون به عنوان بازیساز سابق سونی به سونی فن ها میرسه!
    اگرهم خروجی ضعیفی داشتن میشن بازیسازهای نخبه ی سونی که تو مایکروسافت هدر رفتن!
    به کجا داریم میریم؟ منطق کیلو چنده؟

    البته عنوان ترد هم اغراق شده توش و با ۶-۷ نفر تاثیر آنچنانی نخواهد داشت چون قطعا میشه جاشون رو با افراد دیگه پر کرد چون پوزیشن هایی هستند که آنچنان تو پروسه ساخت نقش خیلی حیاتی ندارن، البته ممکنه تاثیر تو کیفیت اون بخش های بازی داشته باشه.
    اصولا تو هر استودیو ۱ یا ۲ آدم بشدت تاثیر گذار هستند که با رفتنشون ضربه اساسی به شاکله اون تیم میزنه که ممکنه برای همیشه تاثیر منفیشو رو یه استودیو بزاره و چند لول یه استودیو رو بکشه پایین. ولی چیزی که تا الان مشخصه همچین اتفاقی نیوفتاده تا الان با این خروجیها

    حتی یک نفر هم میتونه تاثیر آنچنانی داشته باشه. وقتی تجربه و دانش در کار تیمی و پروژه ای نداشتید برای خودتون فکت صادر نکنید.

  5. چ جالب اصلا اطلاعی در مورد پروژش نداشتم ممنون بابت اطلاع رسانی
    پس به احتمال بالا نسل بعدی و سلف پابلیش باشه
    اما انجین بازی چی میگه؟ :D

    بازی ناشر نداره معلوم نیست چندسال طول بکشه:D Amazon Lumberyard انجینش ساخت amazon game tech که بخشی از amazon:D
    اطلاعات کامل اینجاست بازی تمرکز خاصی رو مولتی پلیر داشت تا جایی که یادمه حالا شاید اشتباه کنم

    Everywhere (video game) – Wikipedia

  6. سر 150 هزار دلار گذاشتن از کفشون بره؟!!
    اونوقت این الماس الان کجاست؟ :D

    این الماس دیگه باهیچ ناشری کار نمیکنه خیالت راحت:D
    دوسه ساله گفته به صورت مستقل داره یه open world واقع گرایانه میسازه به اسم everywhere که از همون موقع هیچ خبری ازش نشده
    اسم استودیوش هم Build a Rocket Boy Games :D انجین بازیشم Amazon Lumberyard

  7. امیدوارم رو نسخه بعدی God of war تاثیر بدی نزاره …

    معلومه که نمیزاره هزار بار گفتم الانم میگم اول اینکه رفتن 1 نفر یا 2 نفر یا 10 یا بیشتر هیچ تاثیری رو استودیو نمیزاره چرا؟ چون سریعا یکی دیگه جاشون پر میکنه یا همونا بعد اتمام کاری که براش استخدام شدن برمیگردن مثال طرف طراح map های مولتی mgs5 بوده بعد از اتمام کارش رفته سانتا و رو gow کار کرده و بعد از اتمام کارش تو سانتا رفته Initiative بعد پایان کارش تو
    Initiative یا برمیگرده سانتا یا میره یجای دیگه که بهش نیاز داشته باشن به همین سادگی
    و دوم اینکه کوری بارلوگ همه کاره و مخ تیم gow نه کسایی که رفتن

  8. جالبه. خود مایکرو هم قبول داره که بازی ساز های سونی عالین و وقتی یکیشون رو تور میکنه سریع همه جا اونو با افتخار اعلام میکنن.

    دوست عزیز یه نگاه به سوابقشون بندازی میفهمی اینا اکثرا یا تو استودیو های بزرگ دیگرم کار کردند یا حتی تو استودیو های فیلم سازی هم سابقه کار داشتند

  9. شما یه بیانیه رسمی نشونم بده که مایکروسافت گفته باشه این نفر از سونی گرفتیم یا… نهایتا یه خوشامد گویی ساده تو linkdin ـه که یه چیز نرماله و سایت ها خبرش میکنن و یا تو فروم ها بحث میشه

    خوشم میاد سونی فن ها ، سونی رو صاحب جان و مال و ناموس کارمنداشون می دونن :))

    خوشم میاد شما عزیزان چون خودتون فنید و نظرات اشتباه میدید یه نظر درست میبینید هزارتا برچسب به بقیه میزنید خب من الان چی گفتم؟ گفتم این کارمندا تو هیچ استودیویی موندگار نیستن همیشه جا به جا میشن و میرن هرجایی که پول بهتری بده و بهشون نیاز داشته باشه الان اینایی که رفتن استودیو مایکروسافت بعد اتمام کارشون میرن یجای دیگه چیز اشتباهی گفتم؟ عجیبه؟
    این روند همیشه بوده و هست حالا اینکه مایروسافت میگه فلان طراح یا سازنده امد به استودیو ما یه نوع سیاست تبلیغاتیه…..اینم چیز عجیبیه؟

  10. نه بامزه مایکروسافت اعلام میکنه کی میاد اصلاح شد چرا حقیقت میشنوی دست به ترول میشی؟:))

    شما یه بیانیه رسمی نشونم بده که مایکروسافت گفته باشه این نفر از سونی گرفتیم یا… نهایتا یه خوشامد گویی ساده تو linkdin ـه که یه چیز نرماله و سایت ها خبرش میکنن و یا تو فروم ها بحث میشه

  11. تو دیگه زیادی به کمال رسیدی:)) بقول دوستان ادرس ساقیت بده ببینیم کیه:)) لازمم نیست ثابت کنی تو همون xbox only هستی:)تازه به خودشم فشار نیاوردم:))

    من که اونی که میگی نیستم حالا میخوای باور کن میخوای نکن ولی تو 100 درصد خوده ژوبینی
    نه تنها من بلکه خیلی های دیگه هم با طرز حرف زدنت بهت شک کردن خب چرا اکانت دیگه میسازی مثل مرد بگو خودشی

  12. به خودش فشار نیار ژوبین جان
    به همین امید باش که دوباره بخوان برگردن سانتا
    خلاصه که بشین تا بیان

    تو دیگه زیادی به کمال رسیدی:)) بقول دوستان ادرس ساقیت بده ببینیم کیه:)) لازمم نیست ثابت کنی تو همون xbox only هستی:)تازه به خودشم فشار نیاوردم:))

  13. خب کاملا اشتباه فکر کردی یبار دیگه اون پست من بخون متوجه میشی شغل این افراد تو هر استودیو زمان داره موندگار نیستن همشون الان اینا از سانتا رفتن یکی دیگه میاد ادم زیاده
    تازه اونایی هم که رفتن اینشیتیو بعد اتمام کارشون برمیگردن سانتا یا یه استودیوی دیگه مثل یه چرخه به حرف بعضی عزیزان اینجا گوش نکن یا دارن ترول میکنن یا نمیفهمن:-"

    به خودش فشار نیار ژوبین جان
    به همین امید باش که دوباره بخوان برگردن سانتا
    خلاصه که بشین تا بیان

  14. در تویتر خوده سانتا مونیکا اعلام کرده بود که به دنبال کسانی برای گرافیت و ایده پردازی و…. میگشت این امر برام یکم نا وضوح بود تا اینکه این خبرو خوندم فهمیدم که بله داییی , پس بخاطر این بوده

    خب کاملا اشتباه فکر کردی یبار دیگه اون پست من بخون متوجه میشی شغل این افراد تو هر استودیو زمان داره موندگار نیستن همشون الان اینا از سانتا رفتن یکی دیگه میاد ادم زیاده
    تازه اونایی هم که رفتن اینشیتیو بعد اتمام کارشون برمیگردن سانتا یا یه استودیوی دیگه مثل یه چرخه به حرف بعضی عزیزان اینجا گوش نکن یا دارن ترول میکنن یا نمیفهمن:-"

  15. اینجوریا هم نیست این این افراد شغلشون اینجوریه زمان داره هرچند وقت یکبار از یجا میرن یجا دیگه مثلا طرف برا طراحی گیم پلی میره سانتا مونیکا بعد اتمام کارش میره یه جا دیگه همه استودیو ها همینن همین الانم تو استودیوهای سونی مثلا این اتفاق می افته حالا مایکروسافت سیاستشه هی میگه فلانی رفت فلانی امد همین فقط فرقش اینه که اینا میگن کی رفت کی امد اونا نمیگن

    مایکروسافت اعلام میکنه کی میاد کی میره ؟:))

  16. این‌طوری که مایکروسافت داره بروبچ سونی رو استخدام می‌کنه و هر روز یه خبر جدید در این زمینه میاد، احتمالاً به‌زودی استودیوهای سونی همچین شکل و شمایلی پیدا می‌کنن! :D

    اینجوریا هم نیست این این افراد شغلشون اینجوریه زمان داره هرچند وقت یکبار از یجا میرن یجا دیگه مثلا طرف برا طراحی گیم پلی میره سانتا مونیکا بعد اتمام کارش میره یه جا دیگه همه استودیو ها همینن همین الانم تو استودیوهای سونی مثلا این اتفاق می افته حالا مایکروسافت سیاستشه هربار میگه فلانی امد همین فقط فرقش اینه که اینا میگن کی رفت کی امد اونا نمیگن

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن