اخبار بازی

Carmack: عناوین نسل بعد هم چنان بر پایه 30 فریم بر ثانیه خواهند بود

آقای John Carmack، از بنیان گذاران id Software، به تازگی اظهار داشته است که علی رغم سخت افزارهای بهبود یافته از جانب سازندگان پلتفرم، سازندگان عناوین نسل بعد هم چنان به دنبال ساخت عناوین 30 فریم بر ثانیه خواهند بود.

 

آقای Carmack از نگرانی خود در این رابطه در توییتر گفت اما دلیلی برای این ادعای خود ارائه نکرد: " متاسفانه، من بسیار می‌توانم تصمین کنم که سازندگان عناوین نسل بعد هم چنان به ساخت عناوین 30 فریم بر ثانیه خواهند پرداخت و در تعقیب این ویژگی خواهند بود."

 

این پیام در پاسخ به یکی از طرفداران مبنی بر استفاده از ویژگی 30 فریم بر ثانیه که سوالی مناسب و در تخصص آقای Carmack بود، پرسیده شده بود. آقای Carmack عناوینی هم چون Rage و Doom 3: BFG Edition را بر پایه 60 فریم بر ثانیه ساخته است.

 

حتی در حال حاضر هم ویژگی 60 فریم بر ثانیه به یک هدف تبدیل شده است. این در حالی است که بسیاری از بازیکنان از ناتوان بودن یک عنوان در رسیدن به این ویژگی ابراز نگرانی کره اند. به نظر می‌رسد با وجود صحبت های آقای Carmack در این رابطه، ویژگی 60 فریم بر ثانیه هم چنان یک معیار و استاندارد طلایی برای نسل بعد خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا