اخبار بازی

«Bruce Straley» از استدیوی «Naughty Dog» جدا شد

«Bruce Straley» یکی از اشخاص برجسته‌ی استدیوی سازنده‌ی عناوینی چون «Uncharted» و «The Last of Us»، استدیوی «Naughty Dog»، پس از نزدیک به دو دهه از این استدیو جدا شد.

ND

استرلی از این تصمیم به عنوان سخت ترین تصمیم دوران کاری خود یاد کرده است و در توضیح این اتفاق گفت:« من ناتی داگ و قویترین تیمی که تا الان داشته رو ترک میکنم. ولی بیشتر از استعداد، این افراد هستن که دلم براشون تنگ میشه. فرهنگ کاری در ناتی داگ اینجوریه که از سر جات بلند بشی و مشکلات رو به صورت گروهی حل کنی و این موضوع به من این اجازه رو داد که دوستی‌های زیادی رو بسازم و احترام زیادی برای این گروه قائل بشم.

میدونم که این فقط یک شغل بود اما وقتی به اندازه‌ای که ما با هم زمان گذروندیم اینکارو تحت فشار کاری انجام بدی افراد رو به صورت شخصی میشناسی. من هم از این زمان‌های سخت کم نداشتم ولی این امتیاز رو داشتم که افرادی رو ببینم که بیشتر از اون مقداری که در توان دارن زحمت میکشن و این به من انگیزه میده که همین کار رو انجام بدم. من خیلی افتخار میکنم که بخشی از این تیم بودم و بی‌صبرانه منتظرم که کارهای آینده‌ی اون‌ها رو ببینم.»

استرلی کار خود را در ناتی داگ ۱۸ سال قبل، در سال ۱۹۹۹ با کار بر روی عنوان «Crash Team Racing» شروع کرد. در عنوان «Uncharted 2» به سمت کارگردانی رسید ( به همراه «Amy Hennig» ) و پس از آن بر روی ۲ عنوان «The Last Of Us» و «Uncharted 4: A Thief’s End» هم به عنوان کارگردان ( همراه با «Neil Druckman» ) فعالیت کرد.

در متن این سخنان چیزی از برنامه‌ی آینده‌ی او گفته نشده تنها اشاره شده:‌« با قلبی سنگین و تشکر از ناتی داگ برای کارهایی که در این مدت برای من انجام داد، این بخش رو میبندم و با هیجانی برای سفر در پروسه‌ی سازندگی بخش بعدی رو باز میکنم. هنوز چیزی برای اعلام کردن ندارم. ولی به دنبال پیدا کردن اون و اطلاع دادنش به شما هستم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا