اخبار بازی

Blur گیمرها را ترساند


ریسینگ بلند پروازانه ی bizarre موفق نبود تا جایی در دل عموم گیمر ها باز کند زیرا پایه و اساس ماشین های مسابقه ای به همراه اسلحه آنها را ترساند – حداقل این نظریست که مدیر سابق استودیو اقای gareth wilson دارد.

طی کنفرانس DCB که هرساله در Brighton ـه انگلیس برگذار میشود wilson توضیح داد یکی از وظایف اصلی هر سازنده اماده کردن شرایط برای عرضه محصولش است – وظیفه ای که ظاهرا bizarre در عمل کردن به آن موفق نبود.

وی میگوید هر بازی جدیدی که در شُرُف عرضه قرار دارد یا برای بازیبازان کاملا شناخه شده و جا افتاده است، یا تا حدی خارج از دایره عادات انها قرار میگیرد ولی همچنان امکان ارتباط برقرار کردن با آن وجود دارد و یا به طور کلی بازیبازان را وحشت زده میکند.

وی ادامه داد: "متاسفانه باید گزینه ی اخر را به blur اختصاص دهیم که این مساله باعث شد خریداران تن به ریسک ندهند و به بازیهای آشنا تر این سبک روی اورند.

همچنین لایسنس کردن یکی دیگر از معیار های مهم و حساس در این سبکی بازی هاست. برای مثال در project gotham racing 3 ما میلیون ها دلار خرج کردیم تا لایسنس Ferrari را برای بازی بدست اوریم، ریسکی که در اخر جواب داد و به موفقیت بازی منجر شد ولی همین مساله در blur بر ضد ما عمل کرد و نتوانست به خوبی خلا بین شبیه ساز ها و بازی های arcade را پر کند."

هرچند blur از نظر تکنیکی عالی عمل کرد فروش ضعیفش ضربه ای نهایی به پیکر نیمه جان bizarre بود که منجر به بسته شدن استویدیو از طرف activision شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا