اخبار بازی ها

کارگردان Assassin’s Creed Origins از اندازه نقشه بازی می گوید

بزرگی نقشه بازی‌ها یکی از موضوعات داغ بین بازیکنان است و حال کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins نیز در این مورد نظراتی را بیان کرده است. (Ashraf Ismail) در گفت‌و‌گو با گیم اینفرمر می‌گوید که مقایسه بزرگی نقشه بازی خود با بازی‌های قبل از آن به دلیل تفاوت‌هایی که در هر بازی وجود دارد کار سختی است ولی او می تواند با اطمینان بگوید که بازی بسیار بزرگ تر از بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag است. او می‌گوید: اگر این بازی را بازی‌های گذشته مقایسه کنم، بصورت عددی نمی‌توانم صحبتی بکنم، اما می‌توانم با اطمینان بگویم که بازی حداقل دو برابر اندازه هاوانا در Black Flag خواهد‌بود. اگرچه به نظر او بزرگی نقشه بازی مطلبی نیس که تا این حد اهمیت داشته باشد و در همین مورد در ادامه می‌افزاید: همانطور که گفتم، من فکر نمی‌کنم اندازه شهر چیزی باشد که اهمیت داشته باشد بلکه این کیفیت محتوا و تجربه‌ای که در طول بازی بدست می آورید مهم است و اینکه محیط شهر چقدر زنده به نظر برسد. به همین منظور ما لوکیشن های بازی را با ماموریت های زیاد و منحصربفرد کردن هر شهر نسبت به یکدیگر ساختیم، چرا که این مساله در مورد مصر اهمیت زیادی دارد. نکات مهم دیگری نیز که از مصاحبه قابل ذکر است به شرح زیر هستند:

  • نقشه Origins کاملاً باز بوده و در آن آزادی عمل بالایی وجود خواهد داشت، اما نه تا زمانی که سکانس‌های ابتدایی بازی را تمام نکرده باشید.
  • قابلیت شخصی‌سازی در بازی پررنگ خواهد بود، گرچه (Ismail) تایید نکرد که این شخصی‌سازی تا چه گسترده است و برای مثال بازیکن قادر به اعمال تغییرات در ریش و سبیل کاراکتر بازی نیز خواهد بود یا خیر.
  • آنها می‌خواهند عناصر مربوط به دوران مدرن همچون یک راز باقی بماند تا بازیکنان غافلگیر شوند و به گفته (Ismail) بازیکنان در مورد داستان‌سرایی عصر مدرن هیجان زده خواهند شد.

بازی Assassin’s Creed Origins 27 ام آگوست امسال بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

منبع

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن