اخبار بازی

یک PS4 ویژه برای امور خیریه به حراج گذاشته می‌شود

3023273-5.jpeg

امروز شعبه استرالیای شرکت سونی خبر از حراج یک دستگاه PS4 خاص و ویژه از سری 20th Anniversary به منظور کمک به امور خیریه و اهدای درآمدهای حاصل از آن به برنامه You Can بنیاد سونی داد. اما این تمام خاص بودن این PS4 نیست.

با ما در « بازی‌سنتر » همراه باشید.

 

 

این کنسول خاص یکی از 150 PS4 خاکستری موجود در استرالیا و 12300 ساخته خاص خود در جهان است که نه تنها از این لحاظ منحصر به فرد است بلکه اعضای شاخص استودیو بزرگ و برتر « Naughty Dog » آن را امضا کرده‌اند و در تاریخ 18 مارچ در سایت eBay به حراج گذاشته خواهد شد.

Sophie Ryan مدیر اجرایی بنیاد سونی در این رابطه گفت:

با همیاری شرکت‌ همکار خودمان، PlayStation استرالیا، ما خوشحالیم که این حراجی را برای  کمک به ساختن مراکز درمان سرطان جوانان برگزار می‌کنیم.

متاسفانه تعداد زیادی از جوانان استرالیایی مبتلا به سرطان در شکاف‌های موجود در سیستم‌های درمانی ‌می‌افتند. ما می‌خواهیم تلاش خود را برای حل این مشکلات و افزایش آمار بهبودیافتگان 16 تا 25 سال این بیماری انجام دهیم.

 

کریستوفر بالسترا، اوان ولز، نیل دراکمن و بروس استارلی افراد دست‌اندرکار ساخت عناوینی چون Uncharted 4  و The Last of Us این PS4  ویژه را امضا کرده‌اند.

The Last of Us یکی از برترین عناوین نسل پیش کنسول سونی بود که بعدها به صورت ریمستر شده برای PS4 هم بازسازی شد و Uncharted 4  هم از جمله بازی‌های مورد انتظار است که پس از سه بار تاخیر بالاخره برای انتشار در ماه می ( اردیبهشت ماه ) در نظر گرفته شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا