اخبار بازی

یوبی‌سافت نسخه‌ی مخصوص منتقدین Steep را زودتر از موعد انتشار بازی ارسال نخواهد کرد

بازی اکشن ورزشی مبتنی بر برف جدید شرکت یوبی‌سافت، Steep، هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما تا روز عرضه‌ی بازی شاهد انتشار نقد و بررسی‌های آن نخواهیم بود چرا که یوبی‌سافت تصمیم دارد نسخه‌ی مخصوص منتقدین را دقیقاً همزمان با عرضه‌ی جهانی Steep ارسال کند.

یوبی‌سافت با انتشار نوشته‌ای در وبلاگ رسمی‌اش در این رابطه اعلام کرد:" به منظور کسب اطمینان از یک تجربه‌ی کامل، انتشار بررسی‌های بازی Steep از زمانی که سرورهای بازی در دسترس بازیکنان‌های واقعی قرار گیرد، صورت خواهد گرفت. با در نظر گرفتن این نکته، منتقدین نسخه‌ی مخصوص خود را همزمان با عرضه‌ی رسمی Steep در روز جمعه 12 آذر ماه [2 دسامبر میلادی] دریافت خواهند کرد، [که این مورد] آن‌ها را قادر می‌سازد بخش چند نفره‌ی بازی Steep را در کنار جمعیت زیادی از بازیکنان واقعی تجربه کنند."

قابلیت پیش دانلود [Pre-Load] این بازی نیز از امروز آغاز گردیده است. سرورهای آنلاین این بازی نیز در روز 12 آذر ماه [2 دسامبر میلادی] در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. عموم افراد من جمله منتقدین تنها از آن روز می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

ناشرین بازی‌های ویدئویی معمولاً این اقدام را برای بازی‌هایشان که بخش آنلاینشان از اهمیت خاصی برخوردار است، انجام می‌دهند. برای نمونه، نسخه‌ی منتقدین بازی Destiny درست همان روزی برای منتقدین ارسال شد، که بازی به صورت جهانی عرضه گردید.

با این حال، یوبی‌سافت مخالف ارسال زودتر بازی‌ها برای منتقدین نیست؛ درست بر خلاف شرکت بتسدا، که تصمیم دارد از این پس، نسخه‌ی منتقدین بازی‌هایش را همزمان با عرضه‌ی بازی‌هایش ارسال کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا