اخبار بازی

یرلی: Kingdoms از نهایت قدرت 360 استفاده می کند

در E3 2010 بود که مایکروسافت بازی انحصاری جدیدی برای Xbox 360 معرفی کرد. این بازی که توسط استودیو خوش نام Crytek (سازنده Farcry و Crysis) ساخته می شود، با نام رمز Kingdoms معرفی شد و به جز همان تیزر کوتاه، هیچ اطلاعاتی از بازی منتشر نشده است. اما جوات یرلی، رئیس Crytek به تازگی اظهار نظر جدیدی درباره این پروژه کرده است. 

وقتی CVG در مصاحبه ای با یرلی، در مورد این عنوان مرموز سوال کرد، او ابتدا گفت: "من نمیتوانم الان چیزی دربارش بگویم، شاید در E3 ، شاید هم قبلش، هنوز نمیدونم."

اما وقتی از او سوال شد که آیا آن ها می خواهند بالاخره یک بازی در سبکی غیر از شوتر بسازند، یرلی پاسخ داد: "به عنوان یک استودیو بازی سازی ما فقط نمی توانیم شوتر بسازیم، باید سرگرمی های جدیدی در سبک ها و فرم های جدیدتری خلق کنیم. من فکر میکنم Kingdoms یک تجربه کاملا جدید است. کار کردن با مایکروسافت این شانس را به ما داد تا چیزی واقعا فوق العاده و جدید خلق کنیم، و من فکر میکنم گیمرها تجربه خیلی متفاوتی با Kingdoms داشته باشند."

آگوست گذشته یرلی گفته بود Kingdoms تنها 20 درصد کامل شده و هیچ شباهتی هم به God of War نخواهد داشت. این در حالی است که در یکی از آگهی های استخدام بازی، این شرط قید شده بود که متقاضی باید آشنا با سیستم مبارزات سریع و بدون وقفه باشد تا به بازیکن قدرت اجرای اکشن های فوق العاده ای بدهد. 

در حالی که یرلی هیچ اطلاعاتی از خود بازی نداد، اما گفت: "وقتی ما Crysis 2 را عرضه کنیم، در بین بازیهای مولتی پلتفرم فکر میکنم بیشترین استفاده را از کنسول کرده باشیم. اما با Kingdoms می خواهیم نهایت استفاده ممکن را از Xbox 360 به عمل آوریم. وقتی یک پروژه مولتی میلیون دلاری فقط روی Xbox 360 صرف می شود، تیم سازنده می تواند آن دو یا سه درصد باقی مانده در کنسول را هم به کار گیرد و استفاده کند. همان 2-3 درصد تفاوتی را مشخص می کند که اگر مولتی پلتفرم باشد نمیتوان به آن دست پیدا کرد."

 

اما در اواخر مصاحبه که بحث از Kingdoms خارج شد، در مورد کینکت از او پرسیده شد، یرلی جواب داد: "بازیهای کینکت در حال حاضر خیلی کژوال هستند و برای جذب مخاطبان جدید ساخته شدند، اما طی دو سه سال آینده فکر میکنم کینکت خانه بازی های درجه یک و AAA نیز خواهد بود."

 

– مثل Kingdoms ؟

 

– "شاید، شاید هم نه!" 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا