اخبار بازی

گیگابایت در Supercomputing 2016

در تاریخ 13 نوامبر الی 18 نوامبر 2016 شاهد برگزاری رویداد مهمی در صنعت IT بوده ایم. این رویداد مهم که به کنفرانس supercomputing شهرت دارد هر ساله با حمایت انجمن IEEE برگزار می شود. در سال 2016 این رویداد مهم صنعت IT در شهر salt-lake، مرکز ایالت یوتا امریکا برگزار شد و تمامی پیشگامان عرصه پردازش کامپیوتری از جمله مهندسین و محققین در این رویداد گرد هم آمدند تا ضمن معرفی محصولات و تکنولوژی های برتر در صنعت پردازش کامپیوتری همانند سرورهای کامپیوتری، به بررسی نیازمندی های این صنعت مهم بپردازند.

یکی از نکات قابل توجه در این رویداد حضور کمپانی گیگابایت بود. این کمپانی که در تولید مادربرد و کارت گرافیک به یکی از برترین برندهای دنیا تبدیل شده، با حضور در این رویداد به نمایش محصولات و دستاورد های خود در صنعت پردازش کامپیوتری پرداخت. گیگابایت در این رویداد با پرده برداری از محصولات پردازش گرافیکی خود که مبتنی بر پردازنده های گرافیکی P100 انویدیا هستند، نظر همگان را به خود جلب نمود. این تراشه های گرافیک ساخت انویدیا به کمک طرحی خارق العاده گیگابایت توانایی منحصر بفردی را در ارائه پردازش های سنگین بوجود خواهند آورد.

 

 src=/files/image%202.jpeg /></span></p><p dir=RTL>در ادامه گیگابایت با به نمایش گذاشتن راه حل مبتکرانه خود در بخش <span dir=LTR>IOPS</span> سرورها پرداخت که شامل رکمونتهای نسل جدید و یونیت های سروری ساخت این شرکت نیز می شد. <span dir=RTL>از نکات قابل توجهی که می توان به آن اشاره کرد نمایش بی نظیر یکی از ابتکاری ترین روشهایی است که کمپانی گیگابایت با همکاری شرکای خود برای خنک سازی سیستم های سروری ارائه نموده. در این روش مبتکرانه تمامی تجهیزات سرور با غوطه ور شدن در مایع خنک کننده مخصوص، خنک می شوند. </span></p><p dir=RTL style= src=/files/image%203.jpg style=

 

کمپانی گیگابایت با عرضۀ محصولات متنوع و راه حلهای انحصاری خود در بخش سرور و پردازش های سنگین قصد دارد تا به یکی از بازیگران و بزرگان این صنعت بدل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینۀ محصولات سروری، بخصوص مادربردهای این کمپانی گیگابایت در این زمینه، می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

http://b2b.gigabyte.com/

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا