اخبار بازی

گزارش: 10 میلیون نسخه از Pokemon Sun & Moon به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است

دو بازی Pokemon Sun & Moon قرار است به بزرگترین عناوین کنسول نینتندو 3Ds تبدیل شوند؛ چراکه نسخه‌های ارسال شده‌ به خرده‌فروشی‌ها رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

خبرنگار Wall Street Journal، Takashi Mochizuki، در توییتر خود گفته:" 10 میلیون نسخه از هر دو بازی Pokemon Sun & Moon به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است. گفته شده این بزرگترین ارسال یک بازی به خرده فروشی‌ها در تاریخ پلتفرم 3Ds می‌باشد."

فروش نهایی دو بازی Pokemon Sun & Moon با توجه به این نسخه‌های ارسالی در زمان عرضه می‌تواند رکورد شکن باشد. بازی Pokemon Go توانست تا توجه بازیکنان را دوباره به سری Pokemon بازگرداند و این نکته‌ای مثبت برای نینتندو محسوب می‌گردد.

محبوبیت سری Pokemon می‌تواند در دراز مدت به فروش کنسول Nintendo Switch نیز کمک کند؛ چراکه با موفقیت دو بازی Pokemon Sun & Moon طرفداران یقیناً منتظر نسخه‌ی بعدی آن خواهند بود و طبیعتاً نینتندو از این انتظار برای موفقیت Nintendo Switch بهره خواهد برد.

اگر نسخه‌ای از سری Pokemon برای کنسول جدید نینتندو، Nintendo Switch، عرضه گردد به احتمال زیاد نخستین نسخه‌ای از این سری خواهد بود که برای یک پلتفرم خانگی انتشار می‌یابد چرا که تا بحال اکثر نسخه‌های این سری مختص پلتفرم‌های دستی بوده‌اند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا