اخبار بازی

گزارش: کارت‌های استاندارد بازی‌های کنسول Nintendo Switch 16 گیگابایتی خواهد بود

در نهایت چند هفته پیش از کنسول جدید نینتندو با نام Nintendo Switch رونمایی شد؛ با این حال نشر جزئیات بیشتر از آن به آینده موکول شد و اطلاعات رسمی کمی از آن در اختیار داریم. اما همانند گذشته، منابع خبری مختلف هر از گاهی به نشر اطلاعاتی پیرامون این کنسول می‌پردازند و جزئیات بیشتری را از آن فاش می‌کنند که صحبت درباره‌ی پشتیبانی این کنسول از تکنولوژی واقعیت مجازی یکی از این موارد است.

کمتر از 2 ماه دیگر [ماه ژانویه 2017 میلادی] قرار است با برگزاری نشستی مخصوص Nintendo Switch، اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر گردد، اما پیش از آن اطلاعاتی از کارت‌های بازی این کنسول منتشر شده است. آقای Takashi Mochizuki، گزارشگر Wall Street Journal، مدعی شده که در زمان عرضه‌ی این کنسول، کارت‌های بازی آن به صورت استاندارد، 16 گیگابایتی خواهند بود.

پیرامون این گزارش، یک منبع دیگر، یعنی Emily Rogers در توییتر خود اعلام کرده که درست است که کارت‌های استاندارد برای Nintendo Switch 16 گیگابایتی خواهد بود، اما احتمال عرضه‌ی کارت‌ها با حجم بالاتر در آینده وجود دارد. او اقدامات نینتندو را در قبال کنسول DS دلیلی بر این مدعی خود دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع باید تا اعلام رسمی نینتندو منتظر بمانیم و به این خبر تنها به عنوان یک شایعه نگاه کنیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا