اخبار بازی

گزارش: ویندوز 9 برای دارندگان ویندوز 8 رایگان خواهد بود

مدتی است که شایعاتی پیرامون عرضه ویندوز 9 پخش شده که یکی از آن‌ها رایگان بودن آن برای دارندگان ویندوز 8 است. البته عده‌ای نیز بر این باورند که مایکروسافت در حال تدارک دیدن پیشنهاد ویژه‌ای برای  کاربران ویندوز XP است. در هر حال، بر طبق گزارشی که چند روز پیش منتشر شد، به نظر می‌رسد که Windows 9 به صورت رایگان برای دارندگان Windows 8 در دسترس خواهد بود. بر طبق گزارشات سایت خبری Detik.com که بیانیه‌ای از طرف آقای Andreas Diantoro، رئیس بخش اندونزی Microsoft منتشر کرده، به نظر می‌رسد این خبر صحت داشته باشد. آقای Diantoro در این بیانیه تایید کرده که ویندوز 8 در هنگام عرضه نسخه جدید این سیستم عامل به صورت خودکار به نسخه جدید آپدیت خواهد شد.

 

بر طبق این بیانیه، آقای Diantoro، ادعای خود را در مورد نام رمزی 'Threshold' اذعان داشته که گفته می‌شود همان ویندوز 9 است. اما اشاره‌ای به اینکه آپدیت به نسخه جدید برای دارندگان Windows 7 و Vista نیز رایگان خواهد بود، نشده است.

 

 src=/files/Windows-9-Start-2-610x343.jpg style=

 

انتظار می رود مایکروسافت در جریان رویدادی که قرار است 30 سپتامبر (همین فردا) در San Francisco برگزار شود، به طور رسمی از نسخه جدید سیستم عامل خود پرده برداری کند. از مهم‌ترین تغییراتی که انتظار می‌رود در نسخه جدید اعمال شود، بازگشت باشکوه دکمه Start و جستجوی صوتی به وسیله Cortana خواهد بود که در حال حاضر بر روی Windows Phone در دسترس است.

 

همچین لازم به ذکر است که انتظار می‌رود ویندوز 9 در ماه April سال آتی عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا