اخبار بازی

گزارش ها حاکی از عرضه Apple Watch 2 به همراه GPS و پردازنده قوی تر در سال جاری است

اگر گفته‌های Ming-Chi Kuo، تحلیل‌گر پر‌نفوذ KGI صحت داشته باشد، باید بزودی منتظر رونمایی از یکApple  Watch با سخت افزار جدید باشیم.

به گزارش MacRumors، این تحلیل‌گر خوش سابقه که سال گذشته به درستی عرضه iPhone SE را پیش بینی کرده بود، اعلام کرده که دو مدل Apple Watch جدید در نیمه دوم سال 2016 عرضه خواهد شد.

یکی از این دو مدل نسخه ارتقا یافته ساعت کنونی خواهد بود که از پردازنده قوی‌تر و مقاومت بیشتر در برابر آب بهره خواهد برد. مدل دوم که قرار است Apple Watch 2 نامیده شود علاوه بر این ویژگی‌ها از حسگر فشار سنج، باتری قوی‌تر و GPS پیشرفته برای تعیین دقیق مکان استفاده خواهد کرد.

Ming-Chi همچنین پیش بینی کرده که Apple در سال 2017 امکان استفاده از LTE را در این ساعت هوشمند فراهم خواهد کرد تا برای استفاده از اینترنت دیگر نیازی به اتصال به Wi-Fi یا گوشی همراه نباشد.

با وجود کاهش در میزان عرضه، هنوز Apple Watch رتبه اول در میزان فروش را بین ساعت‌های هوشمند دارد. 1.6 میلیون دستگاه در سه ماه دوم سال جاری در بازار عرضه شده است که نسبت به 3.6 میلیون ساعت عرضه شده در مدت زمانی یکسان در سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است اما هنوز هم از آمار عرضه 600,000 تایی Galaxy Gear سامسونگ بسیار بالاتر است.

Apple Watch 2 تنها پیش بینی Ming-Chi در مورد محصولات Apple نیست، او گفته که این کمپانی نسخه متفاوتی از MacBook Pro تا اواخر سال 2016 عرضه خواهد کرد که از یک صفحه لمسی OLED، قابلیت Touch ID و پشتیبانی از USB-C بهره خواهد برد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا