اخبار بازی

گزارش: نسخه‌ای از Pokemon Sun & Moon برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد

نسخه‌ای از بازی Pokemon Sun & Moon، که برای 3Ds عرضه می‌گردد، برای کنسول آینده‌ی نینتندو، یعنی Nintendo Siwtch، در دست توسعه قرار دارد.

بر اساس گزارش Eurogamer، به نقل از منابع معتبر، یک نسخه از سری محبوب Pokemon، که بر پایه‌ی Pokemon Sun & Moon توسعه داده می‌شود، برای کنسول مورد انتظار Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

گفته شده مراحل توسعه‌ی این بازی به خوبی در Game Freak در جریان قرار دارد و مقرر است که در سال 2017 میلادی عرضه گردد. همچنین گزارش شده که به احتمال زیاد نام و یا دست کم اسم رمز این بازی Pokemon Stars باشد.

نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی در کنار نسخه‌ی 3Ds در دست توسعه قرار داشته که حاوی ویژگی‌های بیشتری در مقایسه با نسخه‌ی دیگری‌ست. طبیعتاً نیز باید این چنین باشد چرا که این نخستین بازی‌ای از این سری‌ست که قرار است برای یک کنسول خانگی عرضه گردد.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که Game Freak توسعه‌ی نسخه‌ی Nintendo Switch را چند ماه گذشته برای تمرکز بیشتر بر روی نسخه‌ی 3Ds متوقف کرده و اخیراً مجدد فعالیت ساخت آن را آغاز کرده است. گفته شده محتوای هر دو نسخه تقریباً یکسان است و می‌توان انتظار رزولوشن بالاتر و گرافیک بهتر را برای نسخه‌ی Nintendo Switch داشت.

همچنین گزارش شده که نینتندو ابتدا تصمیم داشته تا این بازی را در تابستان 2017 میلادی عرضه کند که پس از آن تصمیم به تعویق آن تا اواخر سال 2017 گرفته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا