اخبار بازی

گزارش مالی مایکروسافت، فروش X360 به مرز 66 میلیون واحد رسید.

شرکت مایکروسافت گزارش مالی سه ماهه دوم، سال مالی خود را اعلام کرد. بر پایه این گزارش درآمد شرکت در این بازه زمانی معادل 20.9 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 5% افزایش داشته است. در بخش سرگرمی و سخت افزار نیز این شرکت رشد درآمد را تجربه کرده به طوری که، درآمد این بخش با افزایش 15 درصدی نسبت به سال قبل، به رقم 4.24 میلیارد دلار رسیده است.
 
 src=/files/chart-1.jpg style=
 
در بخش سخت افزار، مایکروسافت با شیپ کردن 8.2 میلیون واحد X360 به رکورد جدیدی در طول حیات این کنسول دست یافته است. این میزان شیپ نسبت به بازه زمانی سال قبل، رشدی 27 درصدی را نشان می دهد. در مدت مشابه سال قبل مایکروسافت موفق به شیپ کردن 6.3 میلیون واحد X360 شده بود. با این حساب آمار فروش (شیپ) X360 در سراسر دنیا به 65.8 میلیون واحد رسیده است.
 
 src=/files/chart-2.jpg style=
 
فروش کینکت نیز 18 میلیون واحد اعلام شده و هم چنین مشخص گردید که تعداد کاربران Live نیز 40 میلیون نفر می باشند، که شاهد رشد 33 درصدی نسبت به سال قبل می باشیم. فروش بالاتر X360 و افزایش تعداد کاربران Live باعث افزایش 322 میلیون دلاری درآمد این بخش شده که نسبت به سال قبل، 9% افزایش داشته است. گزارش مالی بعدی مایکروسافت که مربوط به سه ماهه سوم سال مالی خود می باشد، در تاریخ 19 April منتشر خواهد شد.

 

منبع

محمد شکری

گیم، کتاب، فیلم، فوتبال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا