اخبار بازی

گرافیک بازی “Modern Warfare 3” فراتر از MW2 خواهد بود .

در اصل موتورهای گرافیکی یکی از ارکان اصلی بازی سازی در دنیای گیم میباشند . موتورهای گرافیکی نه تنها در گرافیک ، فیزیک بازی تاثیر دارند؛ بلکه نقش مهمی در گیم پلی ، صدا ، و حتی داستان بازی نیز دارند .

در سال 2005 شرکت “Infinity Ward” موتور گرافیکی خود یعنی IW را برای سریهای Call of Duty استفاده نمود . و در سال 2009 این موتور را با ورژن IW 4.0 به استفاده سری جدید COD یعنی MW2 در اورد . که بعد از این سری دو بازی دیگر با نامهای” Black Ops و GoldenEye 007 ” در سال 2010 با این موتور ساخته شدند ، حال این سوال پیش می اید در سری جدید بازی یعنی ،
” Call of Duty Modern Warfare 3 ” سازندگان بازی قرار است از چه موتوری استفاده کنند، ایا باز هم میخواهند از موتور گرافیکی قبل استفاده کنند ؟
اقای Robert Bowling از استودیو IW در صفحه Twitterخود در این مورد چنین گفت :
در مورد موتور بازی زیاد نمیتوانم وارد جزئیات بشوم ، ولی این را بدانید نسب به سری قبل بازی یعنی MW2 موتور بازی را خیلی بهبود بخشیدیم و توانستیم برای MW3 کارهای فوق العاده جالبی را انجام دهیم ؛ و فراتر از نسخه قبل عمل کنیم . چندی پیش نیز وی گفته بود به جای ساخت یک موتور جدید میخواهیم IW را بهبود، و ان را سازگارتر کنیم که یکی از این نکات ، قدرت تخریب پذیری در MW3 میباشد .
شایان ذکر است موتور بهبود یافته “IW” با ورژن 5.0 برای MW3 در حال ساخت است .
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا