اخبار بازی

کینکت با تشخیص صورت افراد سیاه پوست مشکل دارد

” alt=””/>Gamespot به تازگی آزمایش جدیدی را در مورد کینکت انجام داده و انطور که به اثبات رسیده، کینکت کمی با تشخیص افراد سیاه پوست مشکل دارد.

زمانی که این تست انجام میشد، دو فرد سیاه پوست دریافتند که کینکت کمی با تشخیص انها از یکدیگر مشکل دارد و انها را به طور ناقص شناسایی می کند. البته این تست بر روی دو نفر انجام شد و کینکت با نفر سومی که سیاه پوست بود، مشکلی پیدا نکرد.

البته کینکت فقط در تشخیص صورت این دو نفر مشکل داشت و از لحاظ جثه و اسکلت بدنی کاملآ انها را از هم شناسایی کرد که این امری طبیعی است و مشکل اینجاست که کینکت به خوبی نمی تواند چهره ی دو سیاه پوست که حتی کمی به هم شبیه هستند را از یکدیگر تشخیص دهد.

مایکروسافت هم دست به کار شد و اعلام کرد که کینکت برای تمامی افراد ساخته شده و باید قابلیت تشخیص تمامی افراد را داشته باشد. کسانی که با این مشکل رو به رو هستند میتوانند از طریق ایمیل xaccess@microsoft.com مشکل خود را بیان کنند.

این مشکل در کینکت میتواند به مشکل بسیار بزرگی تبدیل شده و باعث محرومیت بعضی گیمرها از تجربه ی عنوانهای کینکت شود زیرا ممکن است در هنگام ورود کاربر دوم به بازی، اواتار او برای بار اول شناسایی نشود.منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا